Zojo Elixirs nagrodzone Diamentem Beauty 2018

Zojo Elixirs nagrodzone Diamentem Beauty 2018

Zojo Elixirs to marka organicznych suplementów diety dla zdrowia, urody i pięknej sylwetki. Zojo to kwintesencja Eco Glam. Elixiry piękna Zojo Elixirs zostały opracowane przy współpracy z doświadczonymi dietetykami z Wielkiej Brytanii i uwzględniają odpowiednie zbilansowanie składników aktywnych wspomagających dobrą kondycję psychiczną i fizyczną oraz piękno od wewnątrz.

 

W portfolio marki znajdują się: The Georgeous Formula (dla pięknej cery), The Young Formula (o działaniu przeciwstarzeniowym), The Bikini Body Formula (wspierająca odchudzanie), The Supergreen Formula (detox), The Beauty Pageant Formula (najefektywniejsze superfoods z całego świata), The Sexy Formula (o działaniu wspierającym żeński układ rozrodczy, lipido oraz działająca jak afrodyzjak) oraz formuła stworzona specjalnie dla dzieci: The I Love You Formula. Zojo Elixirs w swojej ofercie posiada także piękne akcesoria do przechowywania i przygotowywania formuł, kubki do koktajli czy świece sojowe.

Marka uznaje wyłącznie certyfikowane składniki organiczne, tak aby były dobre dla naszego ciała i dla środowiska, w którym żyjemy. Są one oczywiście niemodyfikowane genetycznie wegańskie, bez laktozy, bez glutenu i nietestowane na zwierzętach. Marka używa tylko nieprzetworzonych surowców organicznych, co oznacza, że są one tłoczone na zimno, dzięki temu zatrzymują bogate wartości odżywcze w wysokim stężeniu. Eliksiry nie zawierają pestycydów, nawozów chemicznych, konserwantów, substancji polepszających kolor i smak czy syntetycznych substancji słodzących. To mieszanki ziołowe i roślinne, które są w 100% organiczne i wegańskie.

W eliksirach piękna Zojo znajdziemy: aronię, cynamon, białko ryżu brązowego, ashwahandhę, borówkę, czarną porzeczkę, babkę płesznik, burak, grzyby reishi, baobab, camu camu, imbir, białko z grochu, chlorellę, jagody acai, kakao, macę, owoc dzikiej róży, siemię lniane, triphala, karob, matcha, owoc lucumy, spirulinę, tulsi, kolagen morski, moringa, rokitnik, szpinak, żeń-szeń, kurkuma, mucuna pruriens, schisandrę, trawę jęczmienną, lucumę, nasiona lnu, shatavari czy trawę pszeniczną.

Unikalne eliksiry piękności to czysta wegańska alchemia, wypełniona superfoods, ziołami znanymi z medycyny naturalnej oraz magicznymi adaptogenami. Powstała po to, aby walczyć z negatywnymi skutkami współczesnego stresującego stylu życia. Wspierają piękno, długowieczność i witalność, których wszyscy pragniemy i na które zasługujemy. Historia marki rozpoczyna się w momencie, kiedy jej założycielka — kobieta biznesu i zapracowana mama — poczuła się przeciążona stresującym i toksycznym stylem życia, który dotyka nas wszystkich. Czuła się zmęczona, zestresowana i wypalona, jakby żonglowała jednocześnie zbyt wieloma piłeczkami. Niepokoiły ją również przyzwyczajenia żywieniowe jej małej córki, która wypowiedziała wojnę warzywom.

Jak powszechnie wiadomo, piękno i witalność pochodzą z wewnątrz, dlatego właśnie marka Zojo Elixirs tworzy produkty najwyższej jakości. Elixiry piękna marki Zojo powstały z myślą o zapracowanych kobietach biznesu, aktywnych sportsmenkach, kochających zabawę dziewczynach, ikonach mediów społecznościowych czy troskliwych mamach. Z powodzeniem można je dodawać do: płatków śniadaniowych, koktajli owocowo-warzywnych, zapiekanej, ciast, kawy czy zup. Mogą one stać się szczyptą magii dodawanej do codziennych rytuałów dbania o urodę.

 

 

Elixiry piękności Zojo miałyśmy okazję poznać czy okazji organizowanego przez nas konkursu pt. Twórcy Piękna 2018, który odbył się wśród uczestników targów Ekocuda w Warszawie. Nasza redaktor prowadząca przybliżyła również markę, zapraszając ją do udzielenia wywiadu. Zachęcamy do jego lektury, znajdziesz go w artykule pt. Wybierz Zojo Elixirs — dla zdrowia, urody i dobrej energii. Zdecydowanie Eliksiry piękna Zojo Elixirs są unikalne na rynku, dlatego postanowiliśmy przyznać marce tytuł Diamentu Beauty 2018.

The following two tabs change content below.
Magazyn TrustedCosmetics.pl to branżowy portal kosmetyczny i popularny blog kosmetyczny w jednym. Stworzyła go pasjonatka branży beauty, by połączyć marki kosmetyczne z kobietami kochającymi kosmetyki oraz najpopularniejszymi blogerkami kosmetycznymi i influencerkami urodowymi. Zaglądaj na TrustedCosmetics.pl po najświeższe newsy z branży kosmetycznej. Skorzystaj z usług Wirtualnej Asystentki w branży kosmetycznej, poznawaj laureatów Plebiscytu Diamenty Beauty, nowości kosmetyczne, recenzje kosmetyków oraz rankingi i kosmetyczne wybory redakcji. Jako pierwsza poznawaj najnowsze i nieznane dotąd marki kosmetyczne, godne polecenia kosmetyki oraz perfumy, a także najlepsze usługi kosmetyczne i fryzjerskie. Zaglądaj również na blog redaktor kosmetycznej, który znajduje się na kobiecym blogu lifestylowym https://www.sposobynazycie.pl/ i bądź na bieżąco z nowinkami w branży kosmetycznej.

Powiązane artykuły

Nowości kosmetyczne: wegańska marka kosmetyków APOYO

Nowości kosmetyczne: wegańska marka kosmetyków APOYO

Marka kosmetyków APOYO, wchodząca na polski rynek kosmetyczny, wprowadza nową linię produktów dla kobiet i mężczyzn. Marka założona przez dwie kobiety oferuje minimalistyczne kosmetyki wegańskie, które łączą prostotę, naturalność i…

Więcej
Jesienne przyprawy w męskich perfumach

Jesienne przyprawy w męskich perfumach

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy". To sezon, kiedy w kuchni sięgamy częściej po intensywniejsze przyprawy, które rozgrzewają i nadają potrawom aromatyczny zapach. Dodatki, takie jak cynamon,…

Więcej

3 komentarze na temat “Zojo Elixirs nagrodzone Diamentem Beauty 2018

  1. Naprawdę zasłużony tytuł !
    Ja ubóstwiam tą markę i jej produkty trafiają do każdego koktajlu jaki robię. Składy są świetnie dobrane a polityka firmy bardzo sprzyja dobrym relacjom z klientami.
    Gratuluję !


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.