Unit4Men®, czyli naturalne kosmetyki z prawdziwie męskim zapachem ekskluzywnych perfum

Unit4Men®, czyli naturalne kosmetyki z prawdziwie męskim zapachem ekskluzywnych perfum

Naturalne kosmetyki dla mężczyzn – czy Panowie potrzebują dedykowanej marki kosmetyków naturalnych? Takich, które wyglądają męsko, elegancko i minimalistycznie oraz mają wyszukane receptury i ekskluzywne zapachy? Okazuje się, że tak! Poznaj uniwersalne polskie kosmetyki, które powstały z myślą o troskliwej i intensywnej pielęgnacji świadomych mężczyzn. Zapraszam na rozmowę Aleksandrą Karczmarczyk-Prędotą – Marketing Manager i współtwórczynią marki Unit4Men®.

 

 

 

Renata Zielezińska: W jakim kierunku podąża rynek kosmetyczny w Polsce?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Można zauważyć wyraźnie 3 trendy: premiumizację, wzrost znaczenia kosmetyków naturalnych oraz dynamiczny rozwój segmentu kosmetyków dla mężczyzn. Wszystkie te aspekty braliśmy pod uwagę, tworząc naszą markę. Wierzymy, że są to produkty skrojone na miarę, idealnie wpisujące się w trendy rynkowe.

 

Renata Zielezińska: Jakich kosmetyków poszukują Państwa klienci? Czym się kierują podczas zakupów kosmetyków?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Jak wynika z licznych danych, mężczyźni poszukują przede wszystkim kosmetyków skutecznych. Ale to, na co zwracają szczególną uwagę przy zakupie kosmetyku, to zapach. Panowie deklarują również, że cenią sobie produkty multifunkcyjne – dlatego też stworzyliśmy m.in. żel 3w1 do mycia twarzy, ciała i włosów. Z kolei kobiety, które nadal bardzo często wybierają produkty dla swoich mężczyzn, dużą uwagę przykładają do składu produktu, cenią sobie jego naturalność.

 

Renata Zielezińska: Jaka jest historia powstania marki kosmetyków Unit4Men®?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Polska marka Unit4Men® to odpowiedź na potrzeby rynku kosmetycznego, przepełnionego głównie damskimi, ale też syntetycznymi produktami do pielęgnacji, które nie odpowiadają na potrzeby nowoczesnego i świadomego mężczyzny. Naszą pracę rozpoczęliśmy od dogłębnego przeanalizowania wszystkich dostępnych danych rynkowych, badań konsumenckich, potrzeb męskiej skóry, preferencji dotyczących opakowań i ogólnych oczekiwań mężczyzn wobec kosmetyków. Na ich podstawie rozpoczęliśmy pracę nad naszymi produktami. Przeprowadziliśmy dziesiątki badań i testów nad naturalnymi bazami kosmetycznymi, ekskluzywnymi kompozycjami zapachowymi, aby stworzyć całą linię, wysokiej jakości kosmetyków do męskiej pielęgnacji. Tworząc nasze produkty, kierowaliśmy się przede wszystkim męską estetyką, ergonomią użytkowania oraz jakością surowców, z których są wykonane. Staraliśmy się, aby każdy produkt wyglądał męsko, minimalistycznie i elegancko.

 

Renata Zielezińska: Jakie produkty znajdziemy w ofercie marki Unit4Men®?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Całą serię kosmetyków przeznaczonych do męskiej pielęgnacji: rewitalizujący krem do twarzy, regenerujący krem do rąk, perfumowany olej do brody, perfumowany szampon do brody oraz perfumowany żel pod prysznic 3w1.

 

Renata Zielezińska: Czym kosmetyki Unit4Men® różnią się od innych marek kosmetyków dla mężczyzn?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: To, co wyróżnia produkty marki Unit4men®, to przede wszystkim wyjątkowe połączenie naturalnego składu kosmetyku z prawdziwie męskim zapachem ekskluzywnych perfum. Obecnie na rynku polskim, jeśli chodzi o męską pielęgnację, jesteśmy jedyną marką naturalnych kosmetyków do kompleksowej pielęgnacji, o zapachu perfum. Posiadamy całą linię produktów stworzonych dla mężczyzn w jednym zapachu. Każdy produkt marki Unit4Men® zawiera wyłącznie naturalne substancje aktywne, których działanie zostało potwierdzone licznymi badaniami. Ponadto nasze kosmetyki pozbawione są negatywnych składników, takich jak: siarczany (SLES, SLS), sztuczne barwniki, parabeny, silikony, czy oleje mineralne. Ale to, co wyróżnia szczególnie naszą markę, to zapach . Był on dla nas kluczowy, gdyż wiemy, że mężczyźni często rezygnują z używania naturalnych kosmetyków, właśnie ze względu na ich specyficzny zapach. Dlatego też stworzyliśmy innowacyjne połączenie naturalnych składników z ekskluzywnymi zapachami męskich perfum. Kompozycje zapachowe opracowaliśmy we współpracy z perfumiarzami, zgodnie ze sztuką perfumiarstwa. Zapach linii Citrus&Musk łączy w sobie świeże, cytrusowe nuty z intrygującymi, cięższymi nutami kardamonu i piżma. To, co wyróżnia naszą markę kosmetyków, to również szczerość, jasność przekazu, dbałość o najmniejszy element każdego produktu.

 

Renata Zielezińska: A co z recepturami kosmetyków Unit4Men®? Co w nich znajdziemy?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Wierzymy w potęgę natury, dlatego też wykorzystujemy w naszych kosmetykach siłę drzemiącą w składnikach naturalnych. Każdy produkt marki Unit4Men® zawiera wyłącznie naturalne substancje aktywne, które wykazują m.in. działanie regeneracyjne, kojące, czy też przeciwstarzeniowe, potwierdzone licznymi badaniami. Lista składników naturalnych, użytych w kosmetykach Unit4men®, jest bardzo długa, dlatego dla ułatwienia na naszej stronie internetowej przedstawiamy krótko każdy składnik, z wyjaśnieniem jego działania. Niektóre ze składników sprowadzamy z najdalszych zakątków świata, po to, aby oferować pielęgnację na najwyższym poziomie.

 

Renata Zielezińska: Dla kogo dedykowane są kosmetyki Unit4Men®?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Są to kosmetyki stworzone, aby sprostać wszystkim potrzebom męskiej pielęgnacji. Niezmiernie ważne jest, aby mężczyźni używali kosmetyków, które zostały stworzone z myślą o specyficznych potrzebach ich skóry. Dlaczego? Skóra męska jest inaczej zbudowana niż skóra kobiet. Jest znacznie grubsza, zawiera więcej włókien kolagenu, dzięki czemu wolniej się starzeje. Z kolei dużo większa intensywność pracy gruczołów łojowych powoduje, że skóra mężczyzn jest bardziej natłuszczona, z większą tendencja do stanów zapalnych. Co ciekawe niektóre badania wskazują na większą czułość skóry mężczyzn na alergeny, dlatego też powinni oni stosować kosmetyki przebadane dermatologicznie, najlepiej hypoalergiczne, o jak najmniejszym potencjale alergizującym. Jak widać, jest wiele różnic w budowie skóry, zatem stosowanie preparatów przeznaczonych dla kobiet, jest nie najlepszym pomysłem, gdyż może powodować powstawanie zaskórników, zatykać pory, czy też podrażniać. Dlatego też cała seria kosmetyków Unit4men® powstała wyłącznie pod kątem męskiej pielęgnacji na wysokim poziomie.

 

Renata Zielezińska: Jakie rezultaty pielęgnacyjne zapewniają?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Przede wszystkim każdy z kosmetyków odpowiada na specyficzne potrzeby męskiej skóry.

  • Krem do twarzy Unit4Men®: intensywnie regeneruje i nawilża, zmiękcza i łagodzi podrażnienia powstałe podczas golenia oraz redukuje oznaki starzenia.
  • Krem do rąk Unit4Men®: regeneruje i nawilża nawet spierzchnięte dłonie, łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania, ale też, co istotne dla mężczyzn – nie pozostawia tłustej warstwy.
  • Żel 3w1 Unit4Men®: Doskonale oczyszcza, odświeża i nawilża, nie pozostawia uczucia ściągnięcia oraz pielęgnuje i wzmacnia włosy.
  • Szampon do brody Unit4Men®: Pielęgnuje skórę i włosy, zmiękcza zarost i pozostawia bardzo przyjemny zapach na długo.
  • Olej do brody Unit4Men®: Pielęgnuje, ale również chroni włosy brody przed słońcem, wiatrem i innymi niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi. Przynosi ulgę przesuszonej i swędzącej skórze pod zarostem.

 

Renata Zielezińska: W dzisiejszych czasach również mężczyźni borykają się z wieloma problemami skórnymi takimi jak łuszczyca, trądzik różowaty, łupież czy alergie. Czy konsumenci z takimi problemami skórnymi znajdą odpowiednie kosmetyki w ofercie marki Unit4men®, które ukoją ich problemy skórne?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Jak już wcześniej wspomnieliśmy, męska skóra jest bardzo podatna na podrażnienia. Częste golenie powoduje, że skóra wymaga bardzo dobrej pielęgnacji i łagodzenia. Przed wypuszczeniem każdego naszego produktu na rynek przeprowadzamy dodatkowe badania konsumenckie oraz dermatologiczne, aby mieć pewność, że produkt spełni oczekiwania konsumenta. Badania potwierdziły skuteczność działania, łagodzenia i pielęgnacji naszych kosmetyków.

 

unit4men polska marka wegańskich kosmetyków naturalnych dla mężczyzn

 

Renata Zielezińska: Czy dla Państwa marki oprócz tworzenia wysokiej jakości wegańskich kosmetyków naturalnych ważne jest również środowisko naturalne?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Nasze kosmetyki tworzymy z ogromną świadomością. Dokładamy wszelkich starań, aby były one zgodne z aktualnymi normami europejskimi. W tym także z zakazem testowania na zwierzętach. Żaden ich składnik, czy też same produkty NIE BYŁY testowane na zwierzętach. Nasze kosmetykiwegańskie. Ogromną wagę przywiązujemy nie tylko do samych produktów, ale również do ich transportu. Dlatego nie używamy foliowych worków, taśm czy też sztucznych wypełniaczy. Kosmetyki Unit4men® zapakowane są w piękne kartoniki wykonane z materiału z recyclingu, zabezpieczone ekologiczną folią papierową. Wewnątrz znajduje się naturalny wypełniacz.

 

Renata Zielezińska: Który z kosmetyków w ofercie Unit4men® jest bestsellerem i dlaczego?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Szczerze przyznam, że mężczyźni są bardzo oddani marce, której zaufają i wówczas kupują całą serię kosmetyków. Natomiast z mojego punktu widzenia, bestsellerem jest produkt, którego stworzenie zajęło nam najwięcej czasu, czyli żel 3w1. Jego skład pozbawiony jest drażniących siarczanów, opiera się wyłącznie na naturalnych składnikach myjących – w tym naturalna betaina pozyskiwana z buraka cukrowego. Co ważne – nasz żel bardzo dobrze się pieni, co nie jest sprawą łatwą, gdy mówimy o prawdziwie naturalnym składzie. Kosmetyki drogeryjne oparte na SLS/SLES bardzo mocno się pienią, ale też mocno wysuszają skórę. Natomiast stworzenie kosmetyku do mycia opartego w 100% o naturalne składniki myjące, który dodatkowo dobrze się pieni – to było prawdziwe wyzwanie! Ale udało się – z czego jesteśmy bardzo dumni.

 

Renata Zielezińska: Mężczyźni nie stosują kosmetyków tak chętnie, jak to robimy my – kobiety. Albo je nam "podkradają" w sytuacji, kiedy jest to według nich "konieczne", ale się do tego nie przyznają. W jaki sposób ich zachęcić do częstszego stosowania kosmetyków?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Tak naprawdę do mężczyzn powinniśmy mówić benefitami, czyli podkreślać jaki efekt uzyskają po użyciu kosmetyku. W przypadku naszych kremów podkreślamy ich działanie na skórę, ale również szybkie wchłanianie kosmetyku, ponieważ wiemy, że Panowie nie lubią efektu klejenia, lepienia. Kolejną bardzo ważną rzeczą jest multifunkcyjność – przykładowo nasz żel pod prysznic 3w1 jest kosmetykiem, którym mogą umyć zarówno twarz, włosy, jak i całe ciało. Z kolei Krem do twarzy, łączy zalety balsamu po goleniu i bogatego kremu rewitalizującego w jednym opakowaniu.

 

Renata Zielezińska: Czego możemy życzyć marce Unit4men® na kolejne lata działalności?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Jesteśmy młodą marką, dlatego obecnie bardzo mocno skupiamy się, aby konsumenci dowiedzieli się o Unit4men®. Największe wyzwanie, jakie przed nami stoi to właśnie budowanie świadomości marki. Co więcej, chcemy edukować konsumentów, aby świadomie sięgali po produkty do pielęgnacji. Jesteśmy również gotowi na nowe wyzwania i rozwój. Mamy już kilka pomysłów czekających na realizację, w tym opracowane bardzo dobre formuły nowych kosmetyków. Nie możemy się doczekać, aby móc zacząć je finalizować. To o czym marzymy to dalszy rozwój i kolejni zadowoleni i wierni konsumenci Unit4men®.

 

unit4men polska marka wegańskich kosmetyków naturalnych dla mężczyzn

 

Renata Zielezińska: Życzymy zatem wytrwałości, wielu nowych wyzwań, zadowolonych klientów oraz rozwoju. A co sprawia, że marka Unit4men® tak chętnie uczestniczy w Targach Kosmetyków Naturalnych Ekocuda?

Aleksandra Karczmarczyk-Prędota: Targi Ekocuda są wyjątkowym wydarzeniem w skali całego naszego kraju. Skupiają prawdziwie naturalne marki kosmetyczne, tworzone z pasją, przez ludzi, którzy tak jak my wierzą w potęgę natury i pragną tworzyć znakomite produkty do pielęgnacji bądź domu. Każdy uczestnik, zarówno odwiedzający, jak i wystawca ma pewność, że jest we właściwym miejscu, pośród właściwych ludzi. Cieszymy się, że możemy być częścią tych wydarzeń i spotkań.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezińska
Promotorka kosmetyczna, redaktor kosmetyczna, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Prowadzi popularny kobiecy blog lifestylowy www.www.sposobynazycie.pl. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Popularna copywriterka kosmetyczna i polecana copywriterka lifestylowa, autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Wirtualna Asystentka w branży beauty i nie tylko, uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Trendy ekologiczne w branży beauty – usługi doradcze

Trendy ekologiczne w branży beauty – usługi doradcze

Prowadzenie biznesu w branży kosmetycznej może być wyjątkową przygodą. Istnieje jednak wiele obowiązków związanych z ekologią i gospodarowaniem odpadami kosmetycznymi, które należy dopełnić. Chcesz otworzyć własną manufakturę kosmetyków naturalnych lub…

Więcej
Beauty Diamonds Awards 2022: marka SkinLovers

Beauty Diamonds Awards 2022: marka SkinLovers

Czasem nasza skóra potrzebuje czegoś więcej poza regularnym oczyszczaniem, tonizowaniem, odżywianiem i nawilżaniem. Gadżety i urządzenia kosmetyczne wspomagają codzienne rytuały pielęgnacyjne oraz czynią je prostszymi i przyjemniejszymi. Istnieje wiele marek…

Więcej

29 komentarzy na temat “Unit4Men®, czyli naturalne kosmetyki z prawdziwie męskim zapachem ekskluzywnych perfum

  1. Co raz więcej mężczyzn zauważa, że zakup naturalnych kosmetyków męskich jest dobrym rozwiązaniem. Ja też odnalazłem ciekawą linie naturalnych kosmetyków dla mężczyzn.

  2. Mężczyźni bliscy mojemu sercu największą uwagę przywiązują chyba do zapachu. 😉 Jak coś im się spodoba, to są temu wierni przez bardzo długi czas. Słyszałam też na własne uszy od mojego mężczyzny, że "mi szkoda byłoby wydawać kasy na tyle kosmetyków, bo ja to zużyję i co z tego mam, wolę inwestować w coś innego". 😉 Wielofunkcyjność też jest istotna. Myślę, że akurat dla mojego mężczyzny naturalny skład też byłby interesujący, bo zauważa takie rzeczy w produktach spożywczych i interesuje się dietetyką. Fakt faktem, że można sporo zaoszczędzić kupując 1 czy 2 kosmetyki niż cały zestaw. A Święta się zbliżają… 🙂

  3. Ciekawe, jak panowie by się tu wypowiadali 😉 osobiście nie znam żadnego wielkiego fana kosmetyków, myślę, że wielu mężczyzn myśli o kosmetykach wyłącznie w kategoriach użytkowych.

  4. Mój mąż używa mnóstwa kosmetyków i co do ich zapachów jest raczej wybredny. Nie wiem czy mocno perfumowane produkty przypadły mu do gustu. Woli neutralne lub prawie bezzapachowe. Za to dopełnieniem jego pielęgnacji są perfumy ale jako samodzielny kosmetyk dozowany w miarę potrzeb.

  5. Myślę, że panowie w większości nie przywiązują takiej wagi do kosmetyków jak my kobiety. Na szczęście pogląd, że prawdziwy mężczyzna używa tylko mydła, i to czasem, odszedł już do lamusa. Nie wyobrażam sobie mojego męża, stosującego taką ilość kosmetyków jak ja 😉 więc na pewno kosmetyki multifunkcyjne są warte uwagi. Piękne i minimalistyczne opakowania. Zastanawia mnie jednak, czy takie pachnące produkty do twarzy czy brody nie będą się kłócić z używaną wodą toaletową czy perfumami.

  6. Krem do twarzy oraz żel do mycia chętnie wybrała bym dla męża. Zawsze jak mu coś kupię to najpierw wacha czy mu się podoba. Myślę że tak to już jest z facetami 🙂

  7. Mój mąż ma swoje ulubione marki i choćbym mu sprowadziła kosmetyki o najlepszym składzie z najdalszych części kontynentu to i tak znajdzie powód żeby ich nie używać
    Od lat jest przywiązany do swoich ulubionych Marek i mimo ze często kupuje mu inne to rzadko je używa

  8. Ja jestem bardziej obeznana w kosmetykach i zawsze swojemu kupuję, wiem co potrzebuje, Bardzo zaciekawił mnie żel pod prysznic który łączy w jednym zalety balsamu po goleniu i kremu rewitalizującego Bardzo wygodnie. Lubię kiedy mężczyzna jest zadbany nie taki laluś wypielęgnowany ale męski i pachnący i uważam że każdy mężczyzna powinien używać kosmetyków nie tylko po goleniu ale krem do twarzy i rąk to minimalna podstawa

  9. Już mi się podobają te kosmetyki. Myślę, że nawet mój mąż dałby się na nie namówić. Naturalne składniki, piękny zapach i świetne opakowania. Na pewno warto je przetestować.

  10. Wydaje mi się, że większość mężczyźn nie zwraca uwagi na składy kosmetyków, nie są też wybredni ani wymagający.
    Często patrzą na wygodę i tak jak wspomniano w artykule wybierają produkty 2 lub 3 w 1.
    Nie znaczy to jednak, że nie można swojemu ukochanemu zrobić prezentu w postaci lepszych i naturalnych kosmetyków.

    1. Według mnie może mężczyźni niekoniecznie faktycznie myślą o składach na co dzień, ale często kosmetyki dla mężczyzn wybierają kobiety, a one zaczęły zwracać na to uwagę. U nas np. większa męska część rodziny nie robi sama zakupów kosmetycznych dla siebie – my kobiety wybieramy im i doradzamy (z ich akceptacją oczywiście) produkty do pielęgnacji.

          1. A mój lubi jak wszystko jest osobno nie lubi tych kilku w jednym. Jeszcze zależy jaki produkt. Ale to prawda mężczyźni ni przywiązują wagi do składu. Ma pachnieć i myć czy nawilżac skórę po goleniu. Choć czasami kupuje coś mężowi, to zawsze i tak nie zwraca uwagi na skład tylk ona zapach. Sam jak coś kupuje to również tego nie robi.

  11. No no powiem szczerze że jestem pod wrażeniem bo pierwszy raz widzę te kosmetyki dla mężczyzn ale zaciekawił mnie zapach eukaliptusowy. Bardzo świetny artykuł jestem pod wrażeniem.


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.