Rozstrzygnięto konkurs na firmowy blog z branży beauty 2019 roku!

Rozstrzygnięto konkurs na firmowy blog z branży beauty 2019 roku!

Konkurs na Firmowy Blog Urodowy powstał, by zebrać wszystkie blogi z szeroko pojętej branży beauty w jednym miejscu. Chętnie czytamy firmowe blogi urodowe, blogi salonów kosmetycznych, blogi drogerii, blogi marek kosmetycznych, blogi fryzjerów, blogi klinik medycyny estetycznej. Z prawdziwą przyjemnością zaglądamy na blogi z branży spa, beauty i hair.

 

 

Do kogo trafi nagroda w V edycji konkursu na Firmowy Blog Urodowy 2019 Roku?

 

I miejsce w V Edycji Konkursu na Firmowy Blog Urodowy 2019 Roku otrzymał blog marki Sanaja o naturalnej pielęgnacji i naturalnych kosmetykach

Celem bloga Sanaja jest zebranie w jednym miejscu wiedzy o naturalnych sposobach pielęgnacji włosów, twarzy oraz skóry całego ciała. Mamy również nadzieję zachęcić czytelników do stosowania naturalnych kosmetyków dla zachowania i poprawy zdrowia i urody. Odwiedź blog: http://blog.sanaja.pl

 

II miejsce w V Edycji Konkursu na Firmowy Blog Urodowy 2019 Roku otrzymał blog Urodomania — wszystko o kosmetykach

Na blogu możesz przeczytać recenzje kosmetyków, porady oraz jak samodzielnie krok po kroku zrobić makijaż. Odkrywamy razem z Wami świat kosmetyków i śledzimy aktualne trendy urodowe. Zajrzyj na blog: https://urodomania.com/blog

 

II miejsce w V Edycji Konkursu na Firmowy Blog Urodowy 2019 Roku otrzymał Ziko Blog

Ziko Blog to miejsce, w którym znaleźć można przede wszystkim artykuły o tematyce urodowej oraz informacje na temat dermokosmetyków napisane przez specjalistki w dziedzinie pielęgnacji skóry. Nie zabraknie także wpisów typu "lifestyle" oraz porad. Wszystkie informacje staramy się Państwu przekazywać w ciekawy, czasem zabawny, unikalny sposób. Blog dedykowany jest szczególnie Paniom zainteresowanym pielęgnacją ciała, chcącym poszerzać swoją wiedzę w tej dziedzinie, ale również Panowie znajdą coś dla siebie. Serdecznie zapraszamy do śledzenia. Odwiedź blog: http://www.ziko.pl/blog

 

Oddaj głos na Twój Ulubiony Firmowy Blog Beauty w naszym Rankingu Firmowych Blogów Urodowych 2020 Roku.

 

firmowy blog z branży beauty, spa, wellness blog kosmetyczny trustedcosmetics.pl

 

Dlaczego warto prowadzić Firmowy Blog Urodowy?

Firmowy Blog Urodowy to medium, za pomocą którego Twoja marka pozostaje w kontakcie z klientami. Pozwala budować społeczność wokół Twojej firmy, prezentować produkty i usługi oraz ich zalety. Dodatkowo umiejętnie prowadzony firmowy blog urodowy, pozwala zyskać pozycję eksperta oraz zaufanie Czytelników, które jest niezbędne w procesie zakupu.

Nie traktuj bloga jedynie jako afisz reklamowy, bo nie tędy droga. Jeśli chcesz mieć dużą rzeszę zaufanych i często powracających, aktywnych czytelników dziel się swoim doświadczeniem, wiedzą i odkryj świat Twojej kosmetycznej firmy przed innymi.

Blogowanie i dzielenie się rzetelnymi publikacjami sprawia, że zyskujesz zaufanie klientów. Jednak w tym celu trzeba systematycznie pisać i publikować treści. Niedopuszczalne jest robienie sobie półrocznej przerwy w prowadzeniu firmowego bloga.

Blog to nie tylko wypowiadanie się – jest on sposobem konwersacji i wymiany myśli z klientami. Może i powinien być też rodzajem swobodnego i fascynującego dialogu producenta kosmetyków, właściciela sklepu z produktami do pielęgnacji i makijażu czy managera salonu piękności z zainteresowanymi.

Blog firmowy jest bardzo silnym środkiem przekazu, który mogą Państwo wykorzystać w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami. Prowadzenie bloga firmowego to doskonała i niezastąpiona metoda promocji firmy, która dodatkowo buduje świadomość marki wśród nowych oraz przede wszystkim wśród obecnych klientów.

 

Myślisz o prowadzeniu firmowego bloga urodowego?

Chciałbyś lub chciałabyś rozpocząć regularne prowadzenie firmowego bloga w branży beauty, ale nie wiesz, od czego zacząć? Prowadzisz drogerię kosmetyczną, salon kosmetyczny lub fryzjerski, lub klinikę medycyny estetycznej czy gabinet stomatologiczny i wiesz, jak ważne jest prowadzenie własnego firmowego bloga? Chętnie podpowiemy, pomożemy w przygotowaniu strategii prowadzenia bloga. Zapraszamy do kontaktu.

"Blog jest wyjątkowym medium. Za jego pomocą można prowadzić komunikację z odbiorcą, używając języka mniej formalnego niż na stronie internetowej, oraz skupić spore grono klientów zainteresowanych produktem bądź usługą. Również Twoja firma może i powinna wykorzystać ten nośnik w działaniach PR i marketingowych. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, jak prowadzić bloga w branży urodowej" – pisze nasza Redaktor Prowadząca w lekcji dotyczącej prowadzenia blogów dla Akademii Versum. Przeczytaj cały artykuł: Prowadzenie firmowego bloga w branży hair, beauty i spa. Dlaczego warto i od czego zacząć?

 

firmowy blog z branży beauty, spa, wellness blog kosmetyczny trustedcosmetics.pl

 

Zgłoś firmowy blog urodowy do VI edycji konkursu!

Już teraz możesz zgłosić swój Firmowy Blog z Branży Beauty do udziału w naszym konkursie. Jak to zrobić? Wystarczy, że wypełnisz formularz i dodaj firmowy blog urodowy.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezińska
Promotorka kosmetyczna, redaktor kosmetyczna, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Prowadzi popularny kobiecy blog lifestylowy https://www.sposobynazycie.pl/. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Popularna copywriterka kosmetyczna i polecana copywriterka lifestylowa, autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Wirtualna Asystentka w branży beauty i nie tylko, uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Kosmetyczne postanowienia noworoczne i kosmetyczna WISH LISTA na 2022 rok

Kosmetyczne postanowienia noworoczne i kosmetyczna WISH LISTA na 2022 rok

Nowy rok to nowe cele do realizacji oraz otwartość na nowe wyzwania. Jako najpopularniejsza redaktor kosmetyczna oraz influencerka beauty z przytupem wchodzę w 2022 rok, by odkrywać to, co nieznane….

Więcej
Kosmetyczne Podsumowanie 2021 Roku

Kosmetyczne Podsumowanie 2021 Roku

W 2021 roku mnóstwo się wydarzyło w branży beauty. Od nowości kosmetycznych po recenzje kosmetyków oraz niezwykłe preparaty, które odkryliśmy podczas Plebiscytu Diamenty Beauty. Wspólnie z czytelnikami bloga magazynu TrustedCosmetics.pl…

Więcej

14 komentarzy na temat “Rozstrzygnięto konkurs na firmowy blog z branży beauty 2019 roku!

  1. Gratuluję wyróżnionym 🙂 Przejrzałam wszystkie i są to naprawdę portale na bardzo wysokim poziomie. Dzięki tej akcji zacznę częściej na takie blogi zaglądać, bo przyznam szczerze, że rzadko to robiłam.

  2. Blogi poruszające temat kosmetyków, pielęgnacji i urody mnożą się ostatnio jak grzyby po deszczu. Dlatego dobrze, że powstał ten ranking i zaglądając na te blogi wiemy że przedstawiają rzetelna wiedzę, a nie tylko luźne opinie i często niczym nie potwierdzone opinie innych osób. Dzięki temu zyskujemy pewność że zaglądając na te właśnie blogi sięgamy po fachową wiedzę i radę dzięki czemu sobie nie zaszkodzimy.

  3. Również gratuluję wyróżnionym, z nagrodzonych blogów kojarzę Urodomanię,czasem tam zaglądam gdy szukam rzetelnej informacji. Blog jest bardzo profesjonalny i wyróżnia się na tle wielu o podobnej tematyce. 🙂

  4. Nie jest łatwo zasłużyć na taką nagrodę. Często oglądam live’y Ziko, bloga jako takiego nie znam, ale cieszę się, ze otrzymał wyróżnienie. Na pozostałe blogi z pewnością zajrzę.

  5. Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych 🙂 zasłużone nagrody, bo posiadanie i pisanie na blogu to ciężka praca.

  6. Gratulacje dla wyróżnionych bo prowadzenie takiego bloga niestety wymaga dużego wkładu pracy i poświęceniu się temu bez reszty.

    1. Dokładnie, to ciężka systematyczna praca. 🙂 Wszystkie wyróżnione blogi są przejrzyste, treści są odpowiedniej długości, zdjęcia przyciągają wzrok, język jest czytelny – po prostu wszystko się tam zgadza. 🙂


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.