Rozstrzygnięto konkurs na Firmowy Blog Urodowy 2018 Roku!

Rozstrzygnięto konkurs na Firmowy Blog Urodowy 2018 Roku!

Konkurs na Firmowy Blog Urodowy powstał, by zebrać wszystkie blogi z szeroko pojętej branży beauty w jednym miejscu. Chętnie czytamy firmowe blogi urodowe, poznajemy najnowsze kosmetyki, nowinki kosmetologiczne oraz sprawdzone sposoby pielęgnacji skóry i włosów, a także czytamy o kolejnych innowacyjnych zabiegach medycyny estetycznej.

 

Do kogo trafi nagroda w IV edycji konkursu na Firmowy Blog Urodowy 2018 Roku?

I miejsce w IV Edycji Konkursu na Firmowy Blog Urodowy 2018 Roku otrzymał blog marki Noble Health.

Ideą prowadzenia bloga Noble Health jest przybliżenie naszym Klientkom tematów z dziedziny naturalnej pielęgnacji ciała, właściwego odżywiania i zdrowia. Pełni on funkcję poradnika, do którego może zajrzeć kobieta w każdym wieku. Często przytaczamy wypowiedzi ekspertów, lekarzy i naukowców. Publikujemy relacje gwiazd i osób z branży lifestyle dotyczące aktualnych wydarzeń ze świata Noble Health. Na blogu można znaleźć również regularne wypowiedzi z gazet i portali, które czerpią z naszych tekstów. W głosowaniu Czytelników blog ten zebrał 27 głosów. Zapraszamy do odwiedzenia bloga http://blog.noblehealth.pl/pl.

 

II miejsce w VI Edycji Konkursu na Firmowy Blog Urodowy 2018 Roku otrzymał Blog Poradnik – NOX Nails

Marka specjalnie dla Was prowadzi specjalistyczny poradnik, w którym znajdziecie wskazówki, inspiracje, i porady dotyczące zarówno stylizacji, jak i pielęgnacji paznokci. W głosowaniu Czytelników blog ten zebrał 25 głosów. Zapraszamy do odwiedzenia bloga https://nox-nails.pl/poradnik.

 

Oddaj głos na Twój Ulubiony Firmowy Blog w naszym Rankingu Firmowych Blogów Urodowych 2019 Roku.

 

Dlaczego warto prowadzić Firmowy Blog Urodowy?

Firmowy Blog Urodowy to medium, za pomocą którego Twoja marka pozostaje w kontakcie z klientami. Pozwala budować społeczność wokół Twojej firmy, prezentować produkty i usługi oraz ich zalety. Dodatkowo umiejętnie prowadzony firmowy blog urodowy, pozwala zyskać pozycję eksperta oraz zaufanie Czytelników, które jest niezbędne w procesie zakupu.

Nie traktuj bloga jedynie jako afisz reklamowy, bo nie tędy droga. Jeśli chcesz mieć dużą rzeszę zaufanych i często powracających, aktywnych czytelników dziel się swoim doświadczeniem, wiedzą i odkryj świat Twojej kosmetycznej firmy przed innymi.

Blogowanie i dzielenie się rzetelnymi publikacjami sprawia, że zyskujesz zaufanie klientów. Jednak w tym celu trzeba systematycznie pisać i publikować treści. Niedopuszczalne jest robienie sobie półrocznej przerwy w prowadzeniu firmowego bloga.

Blog to nie tylko wypowiadanie się – jest on sposobem konwersacji i wymiany myśli z klientami. Może i powinien być też rodzajem swobodnego i fascynującego dialogu producenta kosmetyków, właściciela sklepu z produktami do pielęgnacji i makijażu czy managera salonu piękności z zainteresowanymi.

Blog firmowy jest bardzo silnym środkiem przekazu, który mogą Państwo wykorzystać w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami. Prowadzenie bloga firmowego to doskonała i niezastąpiona metoda promocji firmy, która dodatkowo buduje świadomość marki wśród nowych oraz przede wszystkim wśród obecnych klientów.

Myślisz o prowadzeniu firmowego bloga urodowego?

Chciałbyś lub chciałabyś rozpocząć regularne prowadzenie firmowego bloga w branży beauty, ale nie wiesz, od czego zacząć? Prowadzisz drogerię kosmetyczną, salon kosmetyczny lub fryzjerski, lub klinikę medycyny estetycznej czy gabinet stomatologiczny i wiesz, jak ważne jest prowadzenie własnego firmowego bloga? Chętnie podpowiemy, pomożemy w przygotowaniu strategii prowadzenia bloga. Zapraszamy do kontaktu.

"Blog jest wyjątkowym medium. Za jego pomocą można prowadzić komunikację z odbiorcą, używając języka mniej formalnego niż na stronie internetowej, oraz skupić spore grono klientów zainteresowanych produktem bądź usługą. Również Twoja firma może i powinna wykorzystać ten nośnik w działaniach PR i marketingowych. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, jak prowadzić bloga w branży urodowej." – pisze nasza Redaktor Prowadząca w lekcji dotyczącej prowadzenia blogów dla Akademii Versum. Przeczytaj cały artykuł: Prowadzenie firmowego bloga w branży hair, beauty i spa. Dlaczego warto i od czego zacząć?

 

firmowy blog urodowy 2018 roku

 

Zgłoś firmowy blog urodowy do V edycji konkursu!

Już teraz możesz zgłosić swój Firmowy Blog z Branży Beauty do udziału w naszym konkursie. Jak to zrobić? Wystarczy, że wypełnisz formularz dodaj firmowy blog urodowy.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezińska
Promotorka kosmetyczna, redaktor kosmetyczna, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Copywriterka, autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

5 Diament Beauty 2019 Koncept Franczyzowy Drogerie Jasmin nagrodzony Diamentem Beauty 2019

Koncept Franczyzowy Drogerie Jasmin nagrodzony Diamentem Beauty 2019

Jest wiele drogerii i perfumerii, które odwiedzamy każdego dnia. Są też sklepy kosmetyczne z wypełnione rokującymi markami kosmetycznymi z Europy i innych kontynentów. To właśnie przedstawicielem takich, wyróżniających się na…

Więcej
3 Diament Beauty 2019 Firma Indigo Nails Lab nagrodzona Diamentem Beauty 2019!

Firma Indigo Nails Lab nagrodzona Diamentem Beauty 2019!

Trzeci Diament Beauty 2019 trafia do firmy Indigo Nails Lab. Dlaczego postanowiliśmy nagrodzić tę polską firmę z branży kosmetyki profesjonalnej? Poznaj bliżej firmę Indigo. A może już używałaś preparatów marki…

Więcej

8 komentarzy na temat “Rozstrzygnięto konkurs na Firmowy Blog Urodowy 2018 Roku!

  1. Dopiero raczkuję z moim blogiem kosmetyczno – urodowym. Jego prowadzenie pozwala mi się wyrazić i oderwać od codzienności. Przy okazji mogę przekazać innym swoją opinie. Wielkie gratulacje dla blogerki która wygrała;)


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.