Mówi się, że jeśli nie posiadasz swojego konta na portalu Facebook to nie istniejesz. Coś w tym jest, bo mamy przyjemność prowadzić kilka profili z branży kosmetycznej i obserwujemy, że portal ten zaraz po wyszukiwarce Google pozyskuje niezwykle dużą liczbę odwiedzin sklepu internetowego. Aktualnie po prostu trzeba posiadać fanpage na tym portalu.
Często jest tak, że poszukujemy klientów w różnych miejscach. Zaletą tej witryny jest fakt, że informacje rozprzestrzeniają się w kosmicznie szybkim tempie, dzięki lajkom i udostępnianiu materiałów. Po co szukać klientów, jeśli Facebook posiada ich całe bogactwo?
Załóż swój firmowy fanpage kosmetyczny i dziel się z konsumentami poradami, nowinkami, informacjami o produktach. Kontaktuj się z Twoją publicznością, rozmawiaj z nią, odpowiadaj na pytania, komentarze. Niech ten fanpage stanie się jednym z narzędzi, za pomocą których prowadzisz dialog z grupą osób zainteresowanych Twoim kosmetykiem czy usługą. Prowadzisz dialog, czyli możesz, a raczej powinieneś pytać konsumentów o zdanie i ich słuchać, robić badania marketingowe, budować wizerunek marki oraz pokazać jak na co dzień funkcjonuje firma.
Jeśli posiadasz firmowego fanpage w branży kosmetycznej masz naprawdę spore pole do działania, dlatego warto zadbać zarówno o jego wygląd jak i o treści, które się na nim znajdą. Staraj się być dla klientów. Nie popełniaj błędów, które robi konkurencja. Nie naśladuj innych, a staraj się prowadzić swój profil w indywidualnym tonie i stylu.
Stań się ważną cząstką w życiu twoich fanów. Publikuj materiały, które będą pokazywały, że korzystasz ze swoich produktów lub usług i dobrze się przy tym bawisz. Przedstaw działanie nowego szamponu czy kremu. Nagraj film i pokaż jak wykonujesz daną technikę masażu czy zabieg medycyny estetycznej. Zrób zdjęcia przed, w trakcie i po jakimś czasie stosowania nowego kosmetyku pielęgnacyjnego czy leczącego problemy skórne. Postaraj się przedstawić w jaki sposób Twój produkt lub usługa rozwiąże problemy Twoich fanów.
Jeśli nie masz jeszcze swojego fanpage z tematyki szeroko pojętej branży kosmetycznej i wellness lub jeśli poszukujesz odpowiednich osób, które poprowadzą go w profesjonalnym i przyjaznym dla Twoich konsumentom stylu to skontaktuj się z nami. Redakcja portalu TrustedCosmetics.pl z przyjemnością poprowadzi Twój kosmetyczny fanpage.
Tak nas zainspirowaliście artykułem, że założyliśmy fanpage: https://www.facebook.com/topkosmetyki/
Ogólnie fajna strona!
Dzień dobry Pani Krystyno, bardzo miła informacja. Dziękujemy! Bycie w kontakcie z klientami to naprawdę istotna sprawa. Doskonałym pomysłem jest również prowadzenie bloga. Jeśli będziemy mogli jeszcze jakoś pomóc to zapraszamy do kontaktu. PS. Macie interesujące kosmetyki, których my jeszcze nie znamy 🙂