Potęga firmowego fanpage w branży kosmetyki, wellness, medycyny estetycznej, dermatologii, spa i stomatologii

Mówi się, że jeśli nie posiadasz swojego konta na portalu Facebook to nie istniejesz. Coś w tym jest, bo mamy przyjemność prowadzić kilka profili z branży kosmetycznej i obserwujemy, że portal ten zaraz po wyszukiwarce Google pozyskuje niezwykle dużą liczbę odwiedzin sklepu internetowego. Aktualnie po prostu trzeba posiadać fanpage na najlepszym portalu kosmetyczno-urodowym.

 

Często jest tak, że poszukujemy klientów w różnych miejscach. Zaletą tej witryny jest fakt, że informacje rozprzestrzeniają się w kosmicznie szybkim tempie, dzięki lajkom i udostępnianiu materiałów. Po co szukać klientów, jeśli Facebook posiada ich całe bogactwo?

Załóż swój firmowy fanpage kosmetyczny i dziel się z konsumentami poradami, nowinkami, informacjami o produktach. Kontaktuj się z Twoją publicznością, rozmawiaj z nią, odpowiadaj na pytania, komentarze. Niech ten fanpage stanie się jednym z narzędzi, za pomocą których prowadzisz dialog z grupą osób zainteresowanych Twoim kosmetykiem czy usługą. Prowadzisz dialog, czyli możesz, a raczej powinieneś pytać konsumentów o zdanie i ich słuchać, robić badania marketingowe, budować wizerunek marki oraz pokazać jak na co dzień funkcjonuje firma.

Jeśli posiadasz firmowego fanpage w branży kosmetycznej masz naprawdę spore pole do działania, dlatego warto zadbać zarówno o jego wygląd jak i o treści, które się na nim znajdą. Staraj się być dla klientów. Nie popełniaj błędów, które robi konkurencja. Nie naśladuj innych, a staraj się prowadzić swój profil w indywidualnym tonie i stylu.

 

firmowy_blog_w_branzy_urodowej_trustedcosmetics

 

Stań się ważną cząstką w życiu twoich fanów. Publikuj materiały, które będą pokazywały, że korzystasz ze swoich produktów lub usług i dobrze się przy tym bawisz. Przedstaw działanie nowego szamponu czy kremu. Nagraj film i pokaż jak wykonujesz daną technikę masażu czy zabieg medycyny estetycznej. Zrób zdjęcia przed, w trakcie i po jakimś czasie stosowania nowego kosmetyku pielęgnacyjnego czy leczącego problemy skórne. Postaraj się przedstawić w jaki sposób Twój produkt lub usługa rozwiąże problemy Twoich fanów.

 

Jeśli nie masz jeszcze swojego fanpage z tematyki szeroko pojętej branży kosmetycznej i wellness lub jeśli poszukujesz odpowiednich osób, które poprowadzą go w profesjonalnym i przyjaznym dla Twoich konsumentom stylu to skontaktuj się z nami. Redakcja portalu TrustedCosmetics.pl z przyjemnością poprowadzi Twój kosmetyczny fanpage.

 

 

The following two tabs change content below.
Magazyn TrustedCosmetics.pl to branżowy portal kosmetyczny i popularny blog kosmetyczny w jednym. Stworzyła go pasjonatka branży beauty, by połączyć marki kosmetyczne z kobietami kochającymi kosmetyki oraz najpopularniejszymi blogerkami kosmetycznymi i influencerkami urodowymi. Zaglądaj na TrustedCosmetics.pl po najświeższe newsy z branży kosmetycznej. Skorzystaj z usług Wirtualnej Asystentki w branży kosmetycznej, poznawaj laureatów Plebiscytu Diamenty Beauty, nowości kosmetyczne, recenzje kosmetyków oraz rankingi i kosmetyczne wybory redakcji. Jako pierwsza poznawaj najnowsze i nieznane dotąd marki kosmetyczne, godne polecenia kosmetyki oraz perfumy, a także najlepsze usługi kosmetyczne i fryzjerskie. Zaglądaj również na blog redaktor kosmetycznej, który znajduje się na kobiecym blogu lifestylowym https://www.sposobynazycie.pl/ i bądź na bieżąco z nowinkami w branży kosmetycznej.

Powiązane artykuły

Polsko-francuska współpraca w branży kosmetycznej

Polsko-francuska współpraca w branży kosmetycznej

"French Beauty Experience 2024" to spotkania biznesowe francuskich producentów kosmetyków z polskimi importerami i dystrybutorami kosmetyków. Wydarzenie odbyło się w czwartek 25 kwietnia 2024 roku w Ambasadzie Francji w Warszawie….

Więcej
Nowości kosmetyczne z topowych drogerii styczeń 2024

Nowości kosmetyczne z topowych drogerii styczeń 2024

Odkrywanie nowości kosmetycznych to jedna z pasji najpopularniejszej redaktor kosmetycznej w Polsce. Z drżeniem serca i emocjami sięgającymi zenitu każdego dnia wypatruję premier kosmetyków i perfum, którymi producenci zasypują nas…

Więcej

2 komentarze na temat “Potęga firmowego fanpage w branży kosmetyki, wellness, medycyny estetycznej, dermatologii, spa i stomatologii

    1. Dzień dobry Pani Krystyno, bardzo miła informacja. Dziękujemy! Bycie w kontakcie z klientami to naprawdę istotna sprawa. Doskonałym pomysłem jest również prowadzenie bloga. Jeśli będziemy mogli jeszcze jakoś pomóc to zapraszamy do kontaktu. PS. Macie interesujące kosmetyki, których my jeszcze nie znamy 🙂


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.