Zapachy słynne w całej Polsce — wywiad z perfumerią Naness

Zapachy słynne w całej Polsce — wywiad z perfumerią Naness

W związku z organizowanym przez nas Plebiscytem Moja Ulubiona Drogeria, który stworzyliśmy na łamach portalu TrustedCosmetics.pl, postanowiliśmy zaprosić Drogerie do wywiadu, aby troszkę opowiedziały o sobie. Poznajcie zatem Drogerie i Perfumerie, które chciały z nami rozmawiać oraz dać się nam się bliżej poznać! Zapraszamy na rozmowę z Perfumerią Naness.

 

Renata Zielezińska: Jak to się stało, że powstała Perfumeria Naness?

Perfumeria Neness: Perfumeria Neness to rodzinna firma, powstała całkowicie z przypadku w 2015 roku, jak widać w niespełna dwa lata, klienci pokochali rozwiązanie, jakie daje im nasz asortyment. Małe 22 ml perfumetki Neness stały się nieodłącznym elementem tysięcy torebek, samochodów czy kosmetyczek.

 

Renata Zielezińska: Od czego Państwo zaczynali, to znaczy co sprzedawaliście na początku działalności?

Perfumeria Neness: Wyłącznie perfumetki i to w nieco okrojonym wyborze, z czasem powiększaliśmy asortyment, poznając gusta naszych konsumentów.

 

Renata Zielezińska: A jak jest aktualnie z asortymentem, czy Perfumeria Naness ma inną ofertę produktową niż inne drogerie w naszym kraju?

Perfumeria Neness: Od niedawna do naszego asortymentu dołączyły również kosmetyki, głównie kolorowe. Stale powiększamy asortyment, by zaspokoić najbardziej wymagających klientów :). Czym się wyróżniamy? Naszym głównym towarem — perfumetki.

 

Renata Zielezińska: Może macie jakieś marki własne?

Perfumeria Neness: Neness to nasza własna marka, a kryją się pod nią wszystkie perfumetki.

 

 

Renata Zielezińska: Czym Perfumeria Naness wyróżnia się na tle konkurencji?

Perfumeria Neness: Jesteśmy pierwszą tego typu firmą w Polsce. Nasze produkty są doskonałej jakości, zdaniem klientów najlepsze z dostępnych na rynku. Kosmetyki kolorowe w naszym asortymencie to tylko wisienka na torcie. Dodatkowo klienci chwalą sobie expresową dostawę!

 

Renata Zielezińska: Czy możemy dowiedzieć się więcej o właścicielach i pomysłodawcach Perfumerii Naness?

Perfumeria Neness: Jak już wspomniałam, Neness jest rodzinną firmą. Założycielem jest Pan Mariusz wraz ze swoim synem Remigiuszem i jego żoną Edytą. To oni są też głównymi pomysłodawcami całej marki. Zatrudnieni w firmie to również krewni.

 

Renata Zielezińska: Aktualnie coraz bardziej popularne stają się kosmetyki naturalne, organiczne i wegańskie, czy posiadacie takie w swojej ofercie?

Perfumeria Neness: Oczywiście u nas również dostępne są tego typu kosmetyki. Ciągle powiększamy nasz asortyment i już niedługo pojawią się kolejne. Na tę chwilę można u nas dostać produkty m.in. EcoCery, Technic.

 

Renata Zielezińska: W jaki sposób docierają Państwo do klientów?

Perfumeria Neness: Każdy! Najlepszą reklamą jest ta "drogą pantoflową" i to w ten sposób zdobywamy najwięcej klientów, co świadczy o zadowoleniu naszych konsumentów.

 

Renata Zielezińska: Czy oprócz zdobywania nowych klientów, zależy Wam na tym, aby zebrać stałe grono powracających klientów? Jakie działania podejmujecie, aby klient Wam zaufał?

Perfumeria Neness: Myślę, że tutaj nie są potrzebne dodatkowe działania, klienci są zadowoleni z jakości produktu, więc wracają. Dbamy o naszych klientów, organizując różne konkursy, okolicznościowe akcje rabatowe. Każdy klient jest dla nas cenny i staramy się okazać to w każdy sposób.

 

Renata Zielezińska: W jaki sposób zachęcacie klientów, by odwiedzali Perfumerię Naness?

Perfumeria Neness: Polecamy wejść i sprawdzić! To zazwyczaj wystarcza, by zostali na dłużej. Myślę, że szczególnie zachęcająca jest niska cena, to tylko 12 zł za fiolkę 22 ml.

 

 

Zagłosuj na Perfumerię Naness  i wygraj nagrodę!

Oddaj głos na Perfumerię Naness w Plebiscycie Moja Ulubiona Drogeria! Na Wasze głosy czekamy oraz wypowiedzi, które nagrodzimy zestawami kosmetyków.

 

Renata Zielezińska: Bardzo dziękuję za rozmowę i poświęcony czas oraz za to, że dali się nam Państwo poznać. To pokazuje, że są Państwo Perfumerią Przyjazną Klientom.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezińska
Promotorka kosmetyczna, redaktor kosmetyczna, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Prowadzi popularny kobiecy blog lifestylowy www.www.sposobynazycie.pl. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Popularna copywriterka kosmetyczna i polecana copywriterka lifestylowa, autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Wirtualna Asystentka w branży beauty i nie tylko, uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Plebiscyt Bestsellery i Nowości Kosmetyczne Slavic Beauty – czekamy na zgłoszenia

Plebiscyt Bestsellery i Nowości Kosmetyczne Slavic Beauty – czekamy na zgłoszenia

Uwielbiamy poznawać nowości kosmetyczne i z zapartym tchem śledzimy najnowsze trendy w branży, dlatego pomyśleliśmy, że przy okazji Slavic B2Beauty, które odbędzie się 21-22 czerwca 2022, z przyjemnością wspomożemy promocję…

Więcej
Męskie okrycia wierzchnie – co wybrać i jak łączyć?

Męskie okrycia wierzchnie – co wybrać i jak łączyć?

Zakup okrycia wierzchniego to nie lada wyzwanie. Musimy wybrać coś, co jest modne, w czym czujemy się dobrze i co będzie pasować do naszej garderoby. Na czym warto się skoncentrować?…

Więcej

5 komentarzy na temat “Zapachy słynne w całej Polsce — wywiad z perfumerią Naness

  1. Jak już kupić to oryginał…Wiem nie każdego na nie go stać…
    Ja sama nie lubię takich odpowiedników. W tej cenie można kupić w promocji lub dołożyć i kupić jakiś zapach nike, adidas itd

  2. Jestem zdecydowanie przeciwna handlowaniem odpowiednikami. Też uważam, że to zwykłe podróbki. W zeszłym roku dostałam od rodziców na zakończenie szkoły piękne perfumy – La Petite Robe Noire firmy Guerlain. Kupili je w Douglasie po zdaniu przeze mnie egzaminów. Bardzo je oszczędzam, choć są bardzo piękne. Koleżanka chciała mi zrobić przyjemność na urodziny i kupiła mi ich taki odpowiednik w perfumetce, właśnie w tej perfumerii. Ma nr 160 i jest niby odpowiednikiem tego Guerlaina. Użyłam na dwóch rękach jednocześnie i oryginału i zapachu z perfumetki. Zaraz po psiknięciu zapachy były nieco podobne. Po 1/2 godziny zapach Guerlain na ręce pieknie i intensywnie pachniał, a na ręce popsikanej z perfumetki prawie go nie było, a to co było czuć nie było nawet podobne do orginalnych perfum. Szkoda kasy na takie coś.

  3. Perfumetki z Naness zawierają "odpowiedniki" luksusowych zapachów. Te perfumetki to żywy przykład jak zarabiać na naiwności nieświadomego branży zapachowej klienta. 12 zł za 22 ml chemicznej cieczy. Ubolewam nad faktem istnienia takich produktów i żerowaniu pseudo producentów na pracy twórczej wielkich marek.
    Po co dział "Perfumologia" skoro rozpisujemy się o "odpowiednikach"/podróbkach ?


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.