Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce oraz największa sieć perfumerii na świecie. Obecnie ma ponad 2000 punktów sprzedaży w 33 krajach.
Spis treści
Historia sklepu Sephora
Pierwszy sklep Sephora powstał w 1969 roku we Francji. Jego aranżacja była jak na tamte czasy, całkowicie rewolucyjna. 50 lat temu w perfumeriach za ladą stały eleganckie ekspedientki, które podawały kupującym kosmetyki znajdujące się na półkach niedostępnych dla klientek. Nie zachęcało to kobiet do eksperymentowania ani odkrywania ulubionych produktów, poszukiwania najbardziej twarzowych kolorów czy ukochanych zapachów. Nowy model zakupów wprowadzony przez Sephora polegał na tym, że klientki były zachęcane przez ekspedientki do samodzielnego testowania kosmetyków, a brak lady spowodował, że dostęp do produktów był o wiele swobodniejszy niż w tradycyjnych perfumeriach. Francuzki pokochały ten sposób kupowania luksusowych kosmetyków i wkrótce sieć perfumerii zaczęła się szybko rozrastać.
Perfumerie Sephora na świecie
Sephora jest obecna na polskim rynku od 1999 roku – w największych miastach działa w sumie 95 perfumerii i sklep online (www.sephora.pl). Marka rozpoznawalna jest po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach. Oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji – w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów słynnych światowych marek. Ale to nie wszystko – w Sephora znajdziecie wiele marek dostępnych na wyłączność, m.in. Becca, Zoeva, Huda Beauty, Nars, Smashbox, Erborian, Too Faced czy Benefit i wiele, wiele innych. Marka zaprasza do strefy usług obejmującej m.in. Sephora Make Up Studio, która oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy niewymagające wcześniejszych zapisów.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Dior, Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët&Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. Dzięki przynależności do grupy LVMH, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody. Z Sephora każdy nowy sezon jest jeszcze bardziej ekscytujący!
Zachęcamy do lektury artykułów, w których wspominaliśmy o Perfumerii Sephora lub opisywaliśmy kosmetyki tej marki:
- Soczysty makijaż z różem i srebrem
- Mini szczoteczka, maxi efekt, czyli Outrageous Curl Mascara od Sephory
- Graficzna czerń – efektowny makijaż wieczorowy
- Make-up "No-Make-up", czyli ekspresowy makijaż dzienny
- Piękna w wakacje, czyli co zabrać ze sobą do kosmetyczki
- Makijaż wieczorowy w fuksji i brązie
- Czekolada ze złotem, czyli smoky eyes inaczej
- Podróż wokół świata z paletkami Sephora Colour around the world
- Nadmorski kurort, czyli makijaż rodem z imprezy na plaży
- Moi ulubieńcy – kosmetyczka maniaczki makijażu
- Zostań mistrzynią konturowania cz. III – polecane kosmetyki
- Przekrój korektorów pod oczy z różnych półek cenowych
- Elegancki i wyrazisty makijaż na święta
- Co kupić w Sephora? Promocja 3 za 2
- HOT NEWS! Kat Von D Beauty w Polsce!
- Ranking matowych pomadek w płynie!
- Trendy na nowy sezon: Jesienna odsłona makijażu wg Sephory
Jeśli interesują Cię najnowsze trendy i najgorętsze nowości, dołącz do społeczności Sephora na Beauty Board! Kochasz dzielić się swoimi pomysłami i inspiracjami? Udostępniaj zdjęcia własnych stylizacji, taguj używane produkty i komentuj looki zamieszczane przez inne fanki makijażu. Z kolei na stronie blogmakijaz.pl znajdziesz filmiki zrealizowane przez najlepsze makijażystki marki, w których krok po kroku pokazują jak wykonać najmodniejsze looki makijażowe, podpowiadają tajne triki wykorzystywane przez make-up artists i zdradzają tajniki perfekcyjnych stylizacji.
Czytelnicy naszego portalu, przyznając głosy, zdecydowali, że to właśnie Perfumeria Sephora otrzyma zaszczytny Tytuł Ulubionej Perfumerii 2017. Z radością wręczamy statuetkę, która z pewnością będzie stanowiła powód do dumy! Dziękujemy za udział w tym Plebiscycie!
żałuję że w Suwałkach nie ma Sephory.
Gratuluję statuetki, żałuję, że tej perfumerii nie ma w moim mieście.
Ja rowniez bardzo lubie Sephore i ciesze sie ze stoisko tej perfumerii powoli wkracza do Szwajcarii 😀
A ja przestałam robić zakupy w Sephorze jakieś 4-5 lat temu. Konsultantki mają coraz mniejszą wiedzę o tym co same sprzedają, często zupełnie nie potrafią właściwie doradzić jeśli chodzi o pielęgnacje, a o perfumach wiedzą tyle, co nic, usiłując wciskać klientom to, co im jest odgórnie przykazane i promując to, z czego są rozliczne. Nawet promocje i rabaty, które często mam z tytułu posiadania karty stałego klienta (od jakiś 11 lat) nie są na tyle atrakcyjne, żeby robić zakupy stacjonarnie a nie w sklepach internetowych. Jak w Sephorze pojawiły się kosmetyki greckiej marki Korres, to mnie bardziej opłacało się sprowadzać je z greckiego sklepu internetowego Korresa, a nie kupować w Sephorze (!). Taniej wychodziły sprowadzone z Grecji. Tak samo było, jak w sephorze pojawiła się szczoteczka soniczna do mycia twarzy Clarisonic. W Sephorze taka Clarisonic Mia2 kosztuje 650,00, sprowadzona z zagranicy – 500,00