Marka Chopin otwiera kolejny rozdział w historii swoich luksusowych zapachów wraz z premierą kolekcji dla kobiet, która inspirowana jest muzami wybitnego wirtuoza fortepianu Fryderyka Chopina. Wyjątkowa linia trzech zapachów skomponowana została ze starannie wyselekcjonowanych składników najwyższej jakości. Opracowana z precyzją i kunsztem, oddaje wyjątkowe osobowości kobiet, które odegrały ważną rolę w życiu Fryderyka Chopina. Constance, Marie, George Sand – afirmują współczesną kobietę, celebrują indywidualność, wyjątkowość i niezależność. To hołd dla piękna i kobiecości.
Chopin Perfumes for Her to dzieło trzech wybitnych perfumiarzy: Moniki Kalety, Agnieszki Pieńkosz-Żagan, Jamsa Krivda. Ambasadorką i jednocześnie współtwórczynią jest Natalia Kukulska – jedna z najbardziej znanych i cenionych polskich wokalistek. Autorka tekstów i współautorka muzyki. Kobieta fascynująca, pełna pasji i ideałów.
– "Zapach jest jak muzyka, która przemawia do zmysłów, otwiera wyobraźnię i uruchamia lawinę doznań" – opisuje Natalia Kukulska – ambasadorka marki.
Miraculum jest jedyną firmą na świecie, która w oparciu o umowę z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, uzyskała wyłączną licencję użycia nazwiska Fryderyka Chopina w kosmetykach. Spółka wspiera polską kulturę, część dochodu ze sprzedaży wód perfumowanych Chopin jest przekazywana na rzecz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
Działania promujące nową kolekcję ruszą w drugim kwartale br. i obejmować będą telewizję, prasę, Internet, a także miejsca sprzedaży. Autorem zdjęć do kampanii jest fotografka, Marta Wojtal. Koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział marketingu Miraculum S.A., za działania reklamowe w Internecie odpowiada Agencja PromoTraffic, a za aktywność w social media Agencja 2DM. Produkty są już dostępne m.in. w największej sieci Drogeryjnej Rossmann, w sieciach Jawa oraz Natura.
Materiały prasowe Miraculum.