NanoCollagen to brakujący składnik do sukcesu w Twoim salonie kosmetycznym

Artykuł sponsorowany

NanoCollagen to brakujący składnik do sukcesu w Twoim salonie kosmetycznym

Wysokiej jakości kolagen w żelu znajduje mnóstwo zastosowań w salonach kosmetycznych. Nawilża, regeneruje i przyspiesza gojenie skóry po inwazyjnych zabiegach medycyny estetycznej. Można go stosować do zabiegów regenerujących, anty-aging, nawilżających, wyciszających i odbudowujących. Doskonale sprawdza się na twarz, okolice oczu, ciało, skórę głowy oraz w pielęgnacji skóry problematycznej. Przynosi imponujące rezultaty w zastosowaniu z aparaturą kosmetyczną taką jak: fale radiowe, infuzja tlenowa, kawitacja, mikrodermabrazja, oksybrazja, sonoforeza, mezoterapia czy endermologia. Dlaczego NanoCollagen to brakujący składnik do sukcesu w Twoim salonie kosmetycznym? Zapraszam na rozmowę z Ewą Szymańską – CEO marki NanoCosmetics.

 

Kolagen w branży beauty jest bardzo modny i popularny. Dlaczego?

Kolagen często nazywany jest "białkiem młodości". Kojarzy się przede wszystkim z wygładzaniem zmarszczek i zahamowaniem procesów starzenia się skóry. Dzięki temu doskonale wpisuje się w trend anty-ageing, który jest jednym z głównych trendów tej branży.

Oczywiście skojarzenie kolagenu ze zmarszczkami i działaniem anty-ageingowym jest jak najbardziej słuszne. Warto jednak pamiętać, że aplikacja naturalnego kolagenu na skórę ma także szereg innych zalet. Kolagen aktywny biologicznie może na przykład stanowić nieocenione wsparcie w łagodzeniu objawów wielu chorób skóry jak łuszczyca, atopowe zapalenie skóry czy trądzik różowaty.

 

Co sprawia, że stosowanie nawet najdroższych kosmetyków, nie przynosi oczekiwanych rezultatów?

Niestety za drogimi produktami nie zawsze stoi jakość. Często znaczny procent ceny wynika z kosztów wynagrodzenia celebrytów promujących daną markę, reklam telewizyjnych czy utrzymania sieci punktów sprzedaży.

Drogie marki próbują przekonać nas do cudownych właściwości swoich produktów. Niestety, jeśli spojrzymy na skład, możemy się bardzo rozczarować. Produkty kolagenowe i inne kosmetyki obiecujące nam np. pozbycie się zmarszczek — najczęściej w składzie na drugim miejscu po wodzie mają glicerynę. Ewentualnie gdzieś dalej wymienione są pojedyncze peptydy mające teoretycznie stymulować produkcję kolagenu. Jeśli w składzie takiego kosmetyku w ogóle znajdziemy kolagen, to będzie to hydrolizowany kolagen bydlęcy, który w działaniu nie będzie lepszy od wspomnianej wcześniej gliceryny.

Dlatego przy wyborze kosmetyku kierujmy się składem i opiniami jego użytkowników, a nie sympatią do znanej osoby, która ten produkt reklamuje.

 

Z jakiego powodu absolutnym must-have podczas profesjonalnych zabiegów kosmetycznych powinna być aplikacja kolagenu w żelu?

Aplikacja kolagenu podczas profesjonalnych zabiegów w salonie piękności czy klinice medycyny estetycznej to doskonały sposób na uzyskanie maksymalnych korzyści, które kolagen ma do zaoferowania.

Wszechstronność zastosowań kolagenu oraz sposobów aplikacji sprawia, że każdy gabinet kosmetyczny będzie w stanie jeszcze bardziej uatrakcyjnić swoją ofertę, wprowadzając do niej zabiegi z kolagenem w żelu. Do jego aplikacji można wykorzystać ultradźwięk, mezoterapię mikroiłgłową lub mezoterapia bezigłowa, a także masaże twarzy czy różnego rodzaju zabiegi antycellulitowe.

Dodatkowo NanoCollagen idealnie sprawdza się jako produkt uzupełniający inne zabiegi. Świetnym przykładem jest NanoCollagen Oat Lipid, który zastosowany na przykład po złuszczaniu chemicznym przyspieszy regenerację i przyniesie ukojenie zmęczonej zabiegiem skórze.

 

Czym jest NanoCollagen i co sprawia, że warto po niego sięgnąć?

NanoCollagen to "żywe" cząsteczki naturalnego kolagenu pozyskiwane z ryb, a konkretnie ze skóry oraz części chrzęstnej tołpygi. Pozyskany w ten sposób kolagen jest identyczny z tym, który naturalnie produkuje ludzki organizm.

Wyjątkowość NanoCollagenu związana jest ze sposobem jego pozyskiwania, który polega na opatentowanej przez polskich naukowców metodzie hydratacji kolagenu. W przeciwieństwie do popularnych kolagenów hydrolizowanych (najczęściej bydlęcych), NanoCollagen charakteryzuje się niskocząsteczkową budową i zachowuje swoją aktywność biologiczną. To właśnie dzięki temu NanoCollagen jest w stanie pokonywać barierę naskórka i wnikając w głębokie warstwy skóry regenerować jej komórki.

NanoCollagen jest produktem w 100% naturalnym i bezpiecznym, nie zawiera alergenów ani sztucznych ulepszaczy. Produkowany w polskim laboratorium, przeszedł szereg testów aplikacyjno-użytkowych, które potwierdziły jego pozytywny wpływ na poprawę kondycji skóry, łagodzenie cellulitu i rozstępów, a także działanie wspomagające w chorobach takich jak łuszczyca czy atopowe zapalenia skóry.

 

A skuteczność działania zabiegów z wykorzystaniem kolagenu od NanoCosmetics? Czym się wyróżnia?

Wykorzystując różnego rodzaju zabiegi kosmetologiczne, jesteśmy w stanie osiągnąć znacznie lepsze i szybsze efekty, niż w przypadku standardowej aplikacji kolagenu w warunkach domowych. Kolagen w żelu zaaplikowany na skórę wchłania się przede wszystkim przez otwarte pory skórne oraz przestrzenie międzykomórkowe. Natomiast podczas profesjonalnego zabiegu w salonie urody możemy wprowadzić jednorazowo znacznie większą ilość kolagenu do głębokich warstw skóry. Uzyskany dzięki temu efekt będzie nam znacznie łatwiej utrzymać, kontynuując pielęgnację kolagenem w domu.

 

Jakie urządzenia kosmetyczne używane w gabinetach warto stosować w połączeniu z NanoCollagenem, aby zapewnić wyjątkowe rezultaty pielęgnacyjne?

Najlepsze rezultaty pielęgnacyjne możemy uzyskać, łącząc NanoCollagen z urządzeniami, które pomagają dostarczyć substancje odżywcze do głębszych warstw skóry. Przykładem takiego urządzenia jest popularny DermaPen, wykorzystywany w zabiegach mezoterapii mikroigłowej. Urządzenie wykonuje do 1300 mikro nakłuć skóry na sekundę, ułatwiając substancjom czynnym przenikanie w głąb skóry.
Innym równie popularnym rozwiązaniem jest urządzenie do sonoforezy. Jest to zabieg, który pozwala na wtłoczenie substancji aktywnych w głąb skóry za pomocą ultradźwięków.

Mamy także informację z naszych salonów partnerskich o bardzo pozytywnych doświadczeniach z połączenia NanoCollagenu z urządzeniem Dermation. Zabieg przy użyciu urządzenia Dermation to rodzaj mezoterapii, ale bezigłowej, który pozwala na dostarczenie skórze składników odżywczych, wykorzystujący zjawisko elektroporacji.

NanoCollagen to brakujący składnik do sukcesu w Twoim salonie kosmetycznym

W jaki sposób salony kosmetyczne mogą dodatkowo zarabiać, podejmując współpracę z NanoCosmetics?

Salony, które podejmą współpracę z NanoCosmetics, mogą zwiększyć swoje dochody w dwojaki sposób. Pierwszym z nich jest włączenie NanoCollagenu do oferowanych zabiegów kosmetologicznych. Dzięki temu salony mogą urozmaicić swoją dotychczasową ofertę, dodając zabiegi typowo kolagenowe, lub wykorzystać NanoCollagen przy okazji innych zabiegów. Przykładem może być masaż z kolagenem po wykonaniu zabiegu złuszczania chemicznego lub innego zabiegu, po którym skóra potrzebuję "ukojenia".

Drugim sposobem na zarabianie dzięki współpracy z NanoCosmetics jest sprzedaż produktów z serii NanoCollagen. Po wykonaniu zabiegu salony mogą oferować swoim klientkom kolagen w żelu do kontynuacji pielęgnacji w domu. Natomiast salony, które nie wykonują zabiegów, mogą skupić się wyłącznie na sprzedaży produktu do pielęgnacji domowej.

 

Dlaczego współpraca z NanoCosmetics jest korzystna dla salonów urodowych?

W NanoCosmetics na pierwszym miejscu stawiamy partnerskie relacje z naszymi kontrahentami. Wierzymy, że jeśli nasi partnerzy będą osiągać realne korzyści ze współpracy z nami, to my także na tym zyskamy. Dlatego nasza umowa o współpracy zakłada proste i elastyczne warunki handlowe. Nie narzucamy planów sprzedaży, nie wymagamy zakupu pakietów produktów, nie uzależniamy ceny od ilości zakupów.

Ponadto z każdym nowym Partnerem Handlowym ustalamy indywidualny plan wsparcia marketingowego. W ramach takiego wsparcia jesteśmy w stanie zaoferować nie tylko materiały w postaci ulotek czy gadżetów, ale także testery, wystawki, lodówki do przechowywania kolagenu, a nawet kampanie reklamowe w mediach społecznościowych czy organizację eventu dla klientek salonu.

Dodatkowo w ramach rozpoczęcia współpracy organizujemy darmowe szkolenia produktowe.

 

Jak salony urodowe mogą podjąć współpracę z NanoCosmetics?

Należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza na naszej stronie https://nanocosmetics.pl/ lub odezwać się za pośrednictwem mediów społecznościowych. Kolejnym krokiem będzie krótkie spotkanie (na żywo lub on-line), na którym przedstawimy szczegóły współpracy. Rozpoczęcie współpracy nastąpi po podpisaniu umowy i dostarczeniu produktów do salonu.

 

Www: https://nanocosmetics.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/nanocosmeticspl/

Instagram: https://www.instagram.com/nanocosmetics_pl/

Poznaj moją rozmówczynię – Ewę Szymańską – właścicielkę NanoCosmetics

Ewa Szymańska — właścicielka firmy NanoCosmetics, aktywnie buduje markę NanoCollagen — naturalnego kolagenu rybiego w żelu do aplikacji na skórę.

W swojej pracy odnalazła pasję oraz przestrzeń do rozwoju w zupełnie nowych dla siebie obszarach. Wierzy w to, że kobiece piękno nie zna wieku, a kluczem do niego jest zadbana i zdrowa skóra. W myśl tej idei stworzyła produkt, który pozwala na optymalną pielęgnację, a także wspiera łagodzenie objawów wielu chorób skóry oraz gojenie się blizn.

Działalność swojej firmy koncentruje na edukacji klientów, pokazując, w jaki sposób jeden naturalny kosmetyk może zadbać o wszystkie najważniejsze aspekty skóry. Natomiast przy współpracy z Partnerami B2B skupia się na dostarczeniu maksymalnej wartości dla ich biznesu. Wyznaje zasadę, że pomagając komuś urosnąć, sami wzrastamy.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezińska
Promotorka kosmetyczna, redaktor kosmetyczna, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Prowadzi popularny kobiecy blog lifestylowy www.www.sposobynazycie.pl. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Popularna copywriterka kosmetyczna i polecana copywriterka lifestylowa, autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Wirtualna Asystentka w branży beauty i nie tylko, uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Sztuczne rzęsy 1:1 – zapomnij o mascarze!

Sztuczne rzęsy 1:1 – zapomnij o mascarze!

Na rynku jest sporo maskar, dzięki którym można uzyskać efekt długich, gęstych i podkręconych rzęs, jednak trzeba przyznać, że ich stosowanie nie zawsze jest w pełni komfortowe. Tusz nałożony na…

Więcej
Dlaczego warto wykonywać masaże relaksacyjne?

Dlaczego warto wykonywać masaże relaksacyjne?

Masaże potrafią przynosić wiele korzystnych efektów, dlatego decydują się na nie osoby z różnymi oczekiwaniami. To świetny sposób na wsparcie rehabilitacji po kontuzjach lub zabiegach chirurgicznych. W ręce terapeuty można…

Więcej

Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.