Kosmetyki O’Dyssey – Drogerie Natura rozszerzają portfolio marek własnych

O’Dyssey to najnowsza marka kosmetyków przeciwzmarszczkowych, która w czerwcu 2019 roku stanęła na półkach blisko 300 drogerii Natura. Zgodnie ze strategią rozwoju jest to już druga premiera w kategorii marek własnych w tym roku. W marcu do oferty dołączyła wegańska marka Botanic SkinFood, która od razu zdobyła uznanie konsumentów i wyprzedała się w ciągu zaledwie miesiąca.

 

Kosmetyki O’Dyssey – sekrety kobiet świata są przeznaczone do pielęgnacji skóry 45+. Dedykowane kobietom, które lubią odkrywać egzotyczne nowości, ale ze względu na ograniczony budżet często muszą rezygnować z zakupu np. drogich kosmetyków koreańskich. Marka obejmuje trzy linie kosmetyczne oparte na jadzie żmii, śluzie ślimaka i mleczku pszczelim.

"Wprowadzając markę O’Dyssey, po raz pierwszy sięgamy po kategorię produktów anti-aging, co stanowi ważny etap w rozwoju naszej sieci. Zdajemy sobie sprawę, że w tym segmencie mierzymy się z silną konkurencją. Jesteśmy jednak pewni, że wysoka jakość, oryginalne składniki, wyróżniające opakowania i atrakcyjne ceny pozwolą zdobyć serca konsumentek" – mówi Arkadiusz Szczepaniak, p.o. Prezesa w Natura Sp. z o.o.

W ofercie Natury jest obecnie 14 marek własnych, obejmujących produkty higieniczne, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji czy kąpieli oraz chemię gospodarczą.

"Od roku intensywnie przebudowujemy ofertę i wizerunek marek. Podążamy za światowym trendem, w którym ‘private labels’ stają się ‘private brands’. Podejście, w którym kluczowa jest najniższa cena, jest już przeszłością. Teraz marki własne mają dostarczać wartości dodanej, kształtować wizerunek i stanowić swoisty program lojalnościowy na półce. Dlatego zarówno Botanic, jak i O’Dyssey jakością przewyższają produkty brandowe" – mówi Sylwia Jakubowska, Kierownik Działu Marek Własnych.

Materiały prasowe Drogerie Natura

The following two tabs change content below.
Magazyn TrustedCosmetics.pl to branżowy portal kosmetyczny i popularny blog kosmetyczny w jednym. Stworzyła go pasjonatka branży beauty, by połączyć marki kosmetyczne z kobietami kochającymi kosmetyki oraz najpopularniejszymi blogerkami kosmetycznymi i influencerkami urodowymi. Zaglądaj na TrustedCosmetics.pl po najświeższe newsy z branży kosmetycznej. Skorzystaj z usług Wirtualnej Asystentki w branży kosmetycznej, poznawaj laureatów Plebiscytu Diamenty Beauty, nowości kosmetyczne, recenzje kosmetyków oraz rankingi i kosmetyczne wybory redakcji. Jako pierwsza poznawaj najnowsze i nieznane dotąd marki kosmetyczne, godne polecenia kosmetyki oraz perfumy, a także najlepsze usługi kosmetyczne i fryzjerskie. Zaglądaj również na blog redaktor kosmetycznej, który znajduje się na kobiecym blogu lifestylowym https://www.sposobynazycie.pl/ i bądź na bieżąco z nowinkami w branży kosmetycznej.

Powiązane artykuły

Najnowsze trendy beauty według Avon

Najnowsze trendy beauty według Avon

Czy gładka cera bez zmarszczek to nadal najważniejszy trend pielęgnacji? Jakie czynniki decydują o wyborze kosmetyków i preparatów do codziennej pielęgnacji skóry? Według najnowszego raportu "Future of Beauty Report 2024"…

Więcej
Makijaże gwiazd z Gali MET – jakimi kosmetykami je wykonasz?

Makijaże gwiazd z Gali MET – jakimi kosmetykami je wykonasz?

Za nami już 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Jak co roku na Lazurowym Wybrzeżu zagościły największe gwiazdy kina. To także z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń świata mody. Co roku…

Więcej

10 komentarzy na temat “Kosmetyki O’Dyssey – Drogerie Natura rozszerzają portfolio marek własnych

    1. Mi kosmetyczka kazała zapobiegać zmarszczkom 20 lat temu a ja do tej pory żadnej nie mam mimo ze nie używam kosmetyków przeciwzmarszczkowych


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.