Nie traktuj bloga jedynie jako afisz reklamowy, bo nie tędy droga. Jeśli chcesz mieć dużą rzeszę zaufanych i często powracających, aktywnych czytelników dziel się swoim doświadczeniem, wiedzą i odkryj świat Twojej kosmetycznej firmy przed innymi.
Blogowanie i dzielenie się rzetelnymi publikacjami sprawia, że zyskujesz zaufanie klientów
Działania marketingowe bloga pomogą Ci w promocji strony firmowej lub e-sklepu z produktami do pielęgnacji i makijażu. Dlatego, że wyszukiwarki lubią często aktualizowane i rozwijające się strony.
Jednak w tym celu trzeba systematycznie pisać i publikować treści. Niedopuszczalne jest robienie sobie półrocznej przerwy w prowadzeniu bloga.
Blog to nie tylko wypowiadanie się – jest on sposobem konwersacji i wymiany myśli z klientami. Może i powinien być też rodzajem swobodnego i fascynującego dialogu producenta kosmetyków, właściciela sklepu z produktami do pielęgnacji i makijażu czy managera salonu piękności z zainteresowanymi.
Blog firmowy jest bardzo silnym środkiem przekazu, który mogą Państwo wykorzystać w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami. Prowadzenie bloga firmowego to doskonała i niezastąpiona metoda promocji firmy, która dodatkowo buduje świadomość marki wśród nowych oraz przede wszystkim wśród obecnych klientów.
Korzyści z prowadzenia firmowego bloga:
- kreowanie wizerunku eksperta,
- budowanie i kreowanie świadomości marki,
- możliwość prezentacji produktu,
- zwiększona sprzedaż,
- budowanie relacji z klientami – publikując ciekawe artykuły, sprawiamy, że zainteresowani klienci będą coraz częściej odwiedzać bloga, a dzięki temu poczują więź z marką,
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy – dodawanie treści związanych z życiem codziennym firmy, dzielenie się sukcesami ociepla wizerunek,
- komunikacje z potencjalnymi klientami przez system prostych komentarzy,
- skuteczne publikowanie informacji dla mediów,
- pomoc w budowaniu lojalności klientów,
- naturalne pozycjonowanie w wyszukiwarkach na niszowe wyrażenia.
Czy Tobie również brakuje czasu, by rzetelnie zajmować się prowadzeniem bloga w Twojej firmie? Czy równie ciężko znaleźć Ci osobę z pasją, która należycie by się nim zajmowała? Tutaj z pomocą przychodzi nasza redakcja, którą od zawsze pasjonuje branża beauty, kosmetyki i copywriting.
Oferujemy:
- 3-5 wpisów miesięcznie (po indywidualnych rozmowach możemy zwiększyć ilość),
- 4-10 wpisów do katalogów stron (pozycjonowanie),
- testy produktów i przedstawianie ich wyników na blogu,
- publikację informacji z wydarzeń i sukcesów firmy,
- dodatkowe konkursy oraz prośby o wypowiedzi klientek, które sprawią, że klientki będą bardziej związane z firmą,
- odpowiadamy na zapytania czytelników bloga.
"Blog jest wyjątkowym medium. Za jego pomocą można prowadzić komunikację z odbiorcą używając języka mniej formalnego niż na stronie internetowej, oraz skupić spore grono klientów zainteresowanych produktem bądź usługą. Również Twoja firma może i powinna wykorzystać ten nośnik w działaniach PR i marketingowych. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, jak prowadzić bloga w branży urodowej." – pisze nasza Redaktor Prowadząca w lekcji dotyczącej prowadzenia blogów dla Akademii Versum. Przeczytaj cały artykuł: Prowadzenie firmowego bloga w branży hair, beauty i spa. Dlaczego warto i od czego zacząć?
Sprawdź ofertę: Prowadzenie bloga kosmetycznego – usługa.
lub skontaktuj się z nami mailowo: trustedcosmetics@gmail.com
bardzo ciekawy artykuł
Przyjemny i ciekawy wpis
Fajnie się czyta].