Kosmetyczne podsumowanie 2016 roku!

Testy i recenzje kosmetyków, mnóstwo eventów urodowych i wyjątkowych kontaktów. Ogromne zaufanie od firm kosmetycznych oraz czytelników, czyli jaki był rok 2016 zdaniem naszej redakcji? Cudny czas, pełen pracy z pasją obfitujący w wyjątkowe spotkania, niesamowite współprace oraz wiele wspaniałych momentów nauki, zdobywania wiedzy kosmetycznej, mnóstwa wydarzeń z branży zdrowia i urody, o których mieliśmy przyjemność informować, a także, w których mieliśmy przyjemność uczestniczyć.

 

Redakcja TrustedCosmetics.pl, mimo iż jeszcze całkiem młoda, charakteryzuje się niezwykłą pomysłowością, tworząc nie tylko wyjątkowe plebiscyty, wyzwania i konkursy dla czytelniczek i blogerek, ale także przygotowuje recenzje kosmetyków, podpowiada, jakie książki o zdrowiu i urodzie warto czytać oraz na jakich wydarzeniach urodowych warto bywać. Wiele czasu przepracowaliśmy w roku 2016, poznając nowe preparaty do pielęgnacji i makijażu, oraz tworząc wyjątkową i atrakcyjną ofertę naszego portalu.

 

Patronaty Medialne nad wydarzeniami urodowymi i książkami o zdrowiu, kosmetyce, urodzie

W minionym roku kalendarzowym mieliśmy przyjemność objąć Patronatem Medialnym 29 imprez kosmetyczno-zdrowotnych. Były to targi kosmetyczne i fryzjerskie, targi kosmetyków naturalnych, kongresy i seminaria, targi zdrowej żywności oraz spotkani dla kobiet, oraz konkursy, w tym również konkursy piękności oraz spotkania blogerskie. Jeśli tylko mamy możliwość, zawsze chętnie odwiedzamy każdą z imprez, którą obejmujemy Patronatem Medialnym. Dlaczego? Ponieważ to doskonała okazja, by zdobyć wiedzę, nowe branżowe kontakty oraz najnowsze usługi i kosmetyki.

Nie mamy jednej ulubionej imprezy spośród wszystkich, na których mieliśmy przyjemność gościć w tym roku. Każda była niezwykła w swoim rodzaju. Zachęcamy do lektury:

 

Nadal bardzo chętnie będziemy podejmować współpracę na zasadach Patronatu Medialnego nad wydarzeniami związanymi ze zdrowiem i urodą. Ponadto z prawdziwą przyjemnością podejmiemy Patronat Medialny nad publikacjami związanymi z tematyką, którą poruszamy na portalu.

 

patronat_medialny_tustedcosmetics

 

Plebiscyt Diamenty Beauty 2016

To wyjątkowe przedsięwzięcie, w którym nagradzamy wyróżniające się na tle konkurencji usługi i produkty z branży zdrowia i urody. Jeśli Twój produkt, firma, linia kosmetyków lub usługa jest nowatorska, innowacyjna i nowoczesna zgłoś ją do naszego konkursu. Masz szansę otrzymać Prestiżowy Certyfikat "Diamenty Beauty", którym nagrodzimy wyłącznie liderów rynku. Docenimy firmy, które osiągnęły sukces, dzięki otwartości na wiedzę, przedsiębiorczości, kreatywności, ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności oraz wprowadzaniu zmian.

W pierwszej edycji Plebiscytu Diamenty Beauty 2016 przyznaliśmy aż 12 tytułów. Komisja złożona z przedstawicieli redakcji przyznała tytuły następującym produktom i usługom:

  • Akcesoria do przedłużania i zagęszczania rzęs i brwi Magnitica Lashes
  • Specjalistyczne balsamy do ciała Dermo Expert
  • XXL Volume Spray Batiste
  • Gesha Beauty Collagen Drink
  • Holistyczne Day Spa — artystyczno-holistyczny salon medi SPA
  • Linia kosmetyków do włosów zniszczonych Jantar
  • Książka pt. "Medycyna estetyczna bez tajemnic" autorstwa Marka Wasiluka
  • Marka kosmetyków Vianek
  • Suchy szampon "Heavenly Volume" Batiste
  • Marka kosmetyków Yope
  • Książka pt. "Permanentne piękno" autorstwa Małgorzaty Boroń
  • Suchy Szampon "Oriental" Batiste

 

Zdaniem naszej redakcji są to kosmetyki, książki, suplementy i usługi innowacyjne, oryginalne, wyjątkowe oraz odróżniające się od konkurencji. Ich wysoka jakość stanowi wyjątkową wartość dla klientów. Już za kilka dni rusza kolejna edycja tego Plebiscytu!

 

Ranking TrustedBlogerek i współpraca z blogerkami urodowymi

Miniony rok sprawił, że do naszego Rankingu TrustedBlogerek trafiło aż 229 blogerek. Bardzo dziękujemy, że jesteście z nami oraz że tak chętnie bierzecie udział w naszych akcjach, wyzwaniach, konkursach i testach. Zdobywając punkty, macie szansę otrzymać Tytuł oraz Certyfikat TrustedBlogerki, który wysyłamy w formie papierowej oraz elektronicznej — do zamieszczenia na blog. Z nowym rokiem punktacja w rankingu zostanie wyzerowana, a my będziemy nagradzać punktami od nowa. Wszystko po to, by motywować Was — blogerki do ciągłego doskonalenia swoich blogów oraz do współdziałania, bo wspólnie możemy więcej!

Ranking TrustedBlogerek tak naprawdę, i bez ściemy, powstał po to, aby promować blogi! Poprzez punktację, którą stworzyłyśmy, chcemy poznać godne zaufania blogerki, które rzeczywiście testują otrzymywane od nas kosmetyki i suplementy, bo w przyszłości wskazywać firmom kosmetycznym rzetelne i godne zaufania blogerki. Każda z blogerek, która otrzyma Tytuł TrustedBlogerki, trafia do Galerii Zaufanych Blogerek.

Mamy nadzieję, że w 2017 roku nadal będziecie nas chętnie odwiedzać i brać udział w akcjach, które przygotujemy.

 

ranking_trustedblogerek

 

Katalog polecanych perfum

W 2016 roku do naszego Katalogu Polecanych Perfum zgłoszono blisko 300 zapachów. Zdecydowaliśmy, że nie przyjmujemy podróbek i tzw. odpowiedników zapachów, kierując swoją uwagę na wyłącznie oryginalne i godne polecenia zapachy. Mamy nadzieję, że w kolejnych latach będziecie równie chętnie zgłaszać perfumy do naszej bazy.

 

Plebiscyt Peeling Roku 2016

Co prawda Plebiscyt Peeling Roku 2016 jeszcze trwa, jednak jest jednym z naszych najnowszych pomysłów, który znów cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Szalenie nam miło z tego powodu. Co prawda zgłoszenia przyjmowaliśmy do 25 grudnia, jednak w związku z ogromem obowiązków i zakończeniem roku jeszcze nie zdążyłyśmy przejrzeć każdego z nich. Możemy zdradzić, że do tego konkursu zgłoszono około 200 peelingów. Każdy zgłoszony peeling postanowiliśmy zamieścić na specjalnie do tej akcji utworzonym, dedykowanym blogu: http://peelingroku.blogspot.com/.

Już wkrótce dołączą tam kolejne peelingi oraz nastąpi ogłoszenie wyników tego plebiscytu.

 

Katalog zaufanych firm związanych z dziedziną zdrowia i urody

W katalogu zaufanych firm z branży zdrowia i urody do tej pory znalazło się 216 pozycji. Są to zarówno marki kosmetyczne, zdrowe cateringi, drogerie i gabinety kosmetyczne oraz ośrodki spa i kliniki medycyny estetycznej. Jak to w naszym zwyczaju bywa do katalogu firm, który tworzymy, trafiają zaufane firmy, godne polecenia.

 

Ranking Firmowych Blogów Urodowych 2016

Uważamy, że firmowy blog, jest jednym z takich mediów, które umiejętnie prowadzone może wspaniale posłużyć jako miejsce wymiany spostrzeżeń z klientami. Już wkrótce ogłosimy, który z firmowych blogów został Firmowym Blogiem Urodowym 2016. Po obradach (które znów pewnie będą burzliwe), które będą polegały na przejrzeniu głosów czytelników oraz komunikacji na blogu nasza redakcja podejmie decyzję o tym, blog której marki zostanie nagrodzony!

"Blog jest wyjątkowym medium. Za jego pomocą można prowadzić komunikację z odbiorcą, używając języka mniej formalnego niż na stronie internetowej, oraz skupić spore grono klientów zainteresowanych produktem bądź usługą. Również Twoja firma może i powinna wykorzystać ten nośnik w działaniach PR i marketingowych. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, jak prowadzić bloga w branży urodowej". – pisze Renata Zielezińska w lekcji dotyczącej prowadzenia blogów dla Akademii Versum. Przeczytaj cały artykuł: Prowadzenie firmowego bloga w branży hair, beauty i spa. Dlaczego warto i od czego zacząć?

 

Tytuł TrustedBlogerka

Do tej pory przyznaliśmy już 50 Tytułów TrustedBlogerka i zauważyliśmy taką tendencję, że wiele osób, którym go wręczamy, otrzymuje coraz więcej propozycji współpracy od firm urodowych.

 

Kalendarium wydarzeń urodowych i zdrowotnych

Ciągle rozwijamy nasze kalendarium imprez z branży zdrowia i urody, za pomocą którego, chcemy informować o wydarzeniach, które warto odwiedzić! Organizujesz event, który może zainteresować naszych Czytelników? Zgłoś go do naszego Beauty Kalendarium.

 

kalendarium_wydarzen

 

Beauty Biznes Poradnik

Beauty Biznes Poradnik to kompendium wiedzy o formach zarabiania w kosmetyce i branży wellness. Z przyjemnością zebraliśmy i przedstawiamy Beauty Biznes Poradnik, czyli e-poradnik po rekomendowanych ofertach współpracy w branży kosmetycznej i wellness. Naszym celem jest, by ten poradnik dotarł do każdej osoby z branży. Pragniemy, by był on znany w świecie kosmetycznym i dołożymy starań, aby tak było. Będziemy go aktualizować i uzupełniać.

Chcemy szerzyć tę publikację w szerokim gronie osób związanych z kosmetyką.

Branża zdrowia i urody jest niezwykle obfita w firmy, które poszukują osób do współpracy. Z naszych wieloletnich doświadczeń wynika, że każda kobieta posiada ogromne fundamenty, by osiągnąć sukces w biznesie kosmetycznym. Wystarczy tylko je w sobie odkryć i doskonalić. Wielu ludziom powiedziano, że sukces w branży kosmetycznej mogą odnieść tylko jednostki wybitne. Większość ludzi jak mantrę powtarza, że jest kryzys, że jest ciężko oraz aby się dorobić, trzeba wyjechać z Polski.

Dlatego też z niewątpliwą dumą prezentujemy nasze kompendium po renomowanych ofertach współpracy kosmetycznej, dzięki którym mają Państwo ogromne szanse na zawodowy sukces. Jak wielokrotnie potwierdzają to i dowodzą temu osoby, które podjęły trud i rozpoczęły takie współprace kosmetyczne — naprawdę warto!

Zapraszamy do lektury Beauty Biznes Poradnika.

 

Wiele akcji tematycznych

Mamy wiele pomysłów, dlatego też ciągle tworzymy nowe akcje tematyczne, konkursy i wyzwania. Jednym z takich niezapomnianych dla nas wyzwań, było wyzwanie: "Opróżniamy nasze kosmetyczki z TrustedCosmetics.pl." Zainteresowanie i rozgłos, jaki wspólnie z osobami biorącymi udział wywołaliśmy tą akcją przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Widziałyśmy, że wiele firm również udostępniało w swoich mediach społecznościowych wpisy, w których blogerki opisywały, akurat ich kosmetyki. Dzięki temu firmy te przyczyniły się do jeszcze większej promocji i popularyzacji naszej akcji.

Testy kosmetyków i suplementów diety to również intrygujące dla Was akcje, z których śmiało korzystacie. W 2016 roku przeprowadziliśmy kilka akcji tematycznych, a były to:

 

Wiemy, że te akcje tematyczne również przypadły Wam do gustu, czego dowodem były artykuły, chętnie przesyłane do publikacji. Postaramy się na rok 2017 wymyślić kolejne takie tematyczne miesiące, jeśli macie jakieś podpowiedzi to chętnie poczytamy!

 

redakcja_trustedcosmetics_instagram_1

 

Lista publikacji dotyczących kosmetyków i marek kosmetycznych, o których pisaliśmy w 2016 roku

Ten rok obfitował w wiele wspaniałych rozmów i współpracy z wyjątkowymi firmami produkującymi kosmetyki, gadżety oraz suplementy. Postanowiliśmy jeszcze raz podkreślić, jak ważna była dla nas każda współpraca, tworząc dla każdej marki i firmy osobną stronę, na której zebraliśmy wszystkie nasze recenzje, publikacje i opinie. Oczywiście ciągle uzupełniamy i będziemy uzupełniać tę listę, ale ona już istnieje: Publikacje o firmach kosmetycznych.

Nowe rubryki na portalu

Naprawdę uwielbiamy wykonywać swoją pracę, dlatego z ogromną łatwością oraz przyjemnością tworzymy kolejne rubryki na naszym portalu, by zainteresować jeszcze bardziej prezentowaną tematyką. Kilka ostatnio utworzonych działów na naszym portalu to:

A może Ty lubisz pisać i chcesz wypowiadać się, pisząc artykuły na nasz portal? Zapraszamy serdecznie do współpracy!

 

test_japonskich_kosmetykow_2

 

Redakcyjne recenzje kosmetyczne

Bardzo dziękujemy za zaufanie, jakim firmy kosmetyczne obdarzając naszą redakcję. Dziękujemy za każdy mail z prośbą o przetestowanie Waszych produktów. Staramy się na tyle, ile tylko nam czas pozwala poznawać nie tylko nowe kosmetyki, ale także suplementy oraz książki z interesującej nas branży. Cieszy nas, że tych propozycji współpracy otrzymujemy coraz więcej. Dlatego chcemy bardzo prosić o cierpliwość. Na wszystko potrzebujemy czasu! Aby rzetelnie przygotować recenzję kosmetyku czy książki, potrzebujemy około 2-3 tygodnie od otrzymania paczuszki, zakładając, że wcześniej nie zobowiązaliśmy się do jakiejś współpracy. Nigdy nie przygotowujemy takich recenzji pochopnie, czy po powierzchownym poznaniu preparatu.

 

Podziękowania dla redakcji

Chciałabym złożyć gorące podziękowania każdej z osób, które piszą artykuły i przesyłają je do publikacji, a tym samym tworzą cząstkę redakcji. Dziękuję, za Wasze wyśmienite pomysły i skrupulatnie przygotowywane artykuły, które stanowią wyjątkową wartość merytoryczną dla czytelników. Dziękuję po prostu za to, że jesteście!

 

podziekowanie_ranking_trustedblogerek

 

Podziękowania dla Czytelników

Czytelnicy to osoby, którym należą się szczególne podziękowania. Gdyby nie Wy — nie byłoby nas! Dlatego dziękujemy, że nas odwiedzacie, że często powracacie. Dziękujemy, że bierzecie udział w konkursach, że zapisujecie się na nasz BeautyLetter, by pozostać z nami w kontakcie. Bardzo miło jest czytać Wasze komentarze oraz maile z podziękowaniami za dany artykuł czy poruszenie jakiejś sprawy, dzięki któremu mogliśmy Wam pomóc!

 

Po prostu bądźcie z nami nadal, zarówno w 2017 roku, jak i o wiele dłużej!

The following two tabs change content below.
Renata Zielezińska
Promotorka kosmetyczna, redaktor kosmetyczna, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Prowadzi popularny kobiecy blog lifestylowy www.www.sposobynazycie.pl. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Popularna copywriterka kosmetyczna i polecana copywriterka lifestylowa, autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Wirtualna Asystentka w branży beauty i nie tylko, uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Najlepszy Sklep Kosmetyczny 2024 – głosowanie trwa

Najlepszy Sklep Kosmetyczny 2024 – głosowanie trwa

Poznaliśmy już listę nominowanych w Plebiscycie Najlepszy Sklep Kosmetyczny 2024 roku, teraz czas rozpocząć głosowanie. Która z poniższych drogerii i perfumerii Twoim zdaniem zasługuje na ten tytuł? Pomóż nam wybrać…

Więcej
Jak czyścić kartacz do brody?

Jak czyścić kartacz do brody?

Jednym z podstawowych akcesoriów, w które musi się wyposażyć każdy brodacz, jest kartacz. Jest to rodzaj niewielkiej szczotki o twardym, często naturalnym włosiu, który dba o właściwy stan zarówno brody,…

Więcej

20 komentarzy na temat “Kosmetyczne podsumowanie 2016 roku!

  1. Podsumowanie roku redakcji bardzo owocne i przynoszące wiele istotnych informacji. Artykuły wartościowe i warte uwagi. Gratulacje dla Redakcji.

  2. Zacytuję : " zauważyliśmy taką tendencję, że wiele osób, którym go wręczamy, otrzymuje coraz więcej propozycji współpracy od firm urodowych". Pozwoliłam sobie na obserwację kilku blogów i analizę wpisów… Ja osobiście jestem nieco zbulwersowana. Widzę wpisy, które niewiele mają wspólnego z rzeczywistością, co jest przykre i pozwala sądzić, że wpisy na blogach są "sponsorowane" do tego stopnia, że osoby z blogów piszą pseudo-artykuły mające niewiele wspólnego z rzeczywistością i nie oddają prawdziwych informacji o produktach, których dotyczą. Jedna z blogerek z naszego portalu zamieściła artykuł o "szafkach na buty". Pełen ochów i achów na temat organizacji przechowywania obuwia + link do strony producenta szafek. Bzdura jakich mało. Widziałam ogłoszenie tego "producenta szafek na buty" – szukał blogerek zainteresowanych wpisami reklamującymi szafki. To nie jest wspaniała informacja. To wciskanie ludziom kitu. Polecanie czegoś, o czym nie mamy pojęcia. Jestem za tym, żeby blogerki podejmowały działania przemyślane, a nie dlatego, że dostaną jakiś dziadowski bonus za reklamowanie czegoś, czego na oczy nie widziały.

      1. Wiem , kochana Redakcjo… 🙂 Mnie tylko martwi stosunkowo niski poziom w polskiej "blogosferze". Firmy doceniły potęgę internetu i wykorzystują go do reklamy – mniej czy bardziej oficjalnej. Niestety w wielu blogach jest sporo wpisów mających zachęcić do kupowania prawdziwego badziewia. Jakiś czas temu na wielu blogach pojawiły się masowo wpisy dotyczące sklepu "firmowego" oferującego tzw. perfumetki. Z tanimi, podłej jakości tzw. "odpowiednikami" markowych perfum. Znalazłam kilkanaście (!) blogów, gdzie autorki rozpisywały się o fantastycznych zapachach po 10,00 zł "nie różniących się od Diora czy Chanel" i namawiały do zakupów w owym sklepie/firmie. I to wszystko dlatego, że dostały za darmo buteleczkę taniej chemii szumnie nazwanej "perfumami". Uważam, że w blogach jest siła, pod warunkiem, że są na poziomie i wiarygodne.

        1. Ale na to niestety nie mamy wpływu. Chęć zarobku czasem jest większa niż jakość tekstów, co widać, jeśli skrupulatnie prześledzi się blogi. Straszne jest też to, że jest wiele pytań np. na grupach na FB, jak założyć zarabiającego bloga. Zatem jest dużo osób, które zakładają bloga z chęci zysku. Jednak nie tędy droga. Bo jeśli w taki sposób będziemy podchodzić do blogowania to czytelnicy będą to czuć. Całkiem inaczej pisze przecież osoba z pasją 🙂

  3. Fajne podsumowanie, rok 2017 z pewnością przyniesie wiele innych fantastycznych wydarzeń 🙂 Z przyjemnością zostanę z Wami na dłużej!

  4. Jestem pod ogromnym wrażenie tego podsumowania, jak widać wiele się działo przez ten rok- tym samym życzę by w roku 2017 tych wydarzeń było jeszcze więcej, wszystkiego dobrego w Nowym Roku 🙂

  5. Wiele pracy zrobiła redakcja w tym roku. Efekty imponujące i godne są podziwu. Dziękuję, że mogłam brać udział dzięki Trusted Cosmetics w wielu testach nowych kosmetyków.


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.