Interesujesz się kosmetycznym biznesem? Sama prowadzisz taką działalność? Chciałabyś otrzymać książkę Izabeli Makosz, w której prezentuje ona 88 sprawdzonych i wypracowanych porad dotyczących rozwoju biznesu?
Właścicielka sieci salonów do depilacji woskiem Time for Vax wypracowała swoje strategie rozwoju biznesu w branży beauty i otwarcie dzieli się nimi w tej publikacji.
Zasady udziału w konkursie
W komentarzach pod tym artykułem podziel się swoimi sposobami na promowanie i rozwój biznesu w branży kosmetycznej.
Napisz, w jaki sposób Ty radzisz sobie z trudnościami, jak rozwiązujesz problemy, które pojawiają się w Twojej firmie? Jesteś właścicielką salonu kosmetycznego, fryzjerskiego czy masażu? Jesteś managerem obiektu Spa? Jesteś właścicielem przychodni stomatologicznych lub właścicielką drogerii kosmetycznej? Jesteś blogerką kosmetyczną? Poszukujesz pomysłów na rozwój swojego kosmetycznego biznesu? Napisz swoje spostrzeżenia, podziel się z nami oraz z naszymi Czytelnikami swoją wiedzą w tym zakresie. Pokaż się innym jako ekspert w swojej dziedzinie.
Nagroda
Najciekawsza odpowiedź zostanie nagrodzona egzemplarzem książki pt.: "Gra o biznes" Izabeli Makosz.
Czas trwania konkursu
Konkurs trwa w dniach 18 lipca 2015 – 1 sierpnia 2015. Ogłoszenie wyników nastąpi 8 sierpnia tuż po obradach komisji konkursowej złożonej z kilku osób z naszej redakcji.
Podziel się informacją o konkursie
Zaproś do udziału w konkursie swoich znajomych, niech oni również mają możliwość zdobycia tej bogatej w cenne porady niezwykle ekscytującej książki.
Sam/a jesteś sprzedawcą? Sprawdź, jak zareagowaliśmy na widok tej przesyłki:
"Gra o biznes" autorstwa Izabeli Makosz – książka zapakowana z klasą!
Redakcja nagradza Agnieszkę za jej wypowiedź. Bardzo prosimy o przesłanie w mailu adresu do wysyłki książki.
Wszystkie pozostałe blogerki prosimy o przesłanie w mailu linków do blogów, chętnie obdarujemy je znaczkami w Rankingu Blogów.
Gratulujemy!
Witam, zauważyłem, że często osoby, które prowadzą coś swojego mawiają ,,klient nasz Pan". Nijak ma się to jednak w praktyce, bo bardzo często zapominamy o prawdziwych potrzebach potencjalnego klienta. Widzimy to z naszej perspektywy patrząc bardzo wąsko. Musimy sami się wczuć w rolę klienta i wyobrazić sobie, że obsługujemy samych siebie. Wówczas nasuną nam się pytania, a nierzadko odpowiedzi, co należy poprawić i zmienić. Bardzo często powinniśmy zacząć o samych siebie. Musimy spojrzeć nieco szerzej na problem, trzeba być w tym wszystkim kreatywnym i ,,nieoklepywać" pomysłów konkurencji. Musimy być innowacyjni, a czasem nawet szaleni. Wiara czyni cuda 🙂
jako bloger nauczyłam się, że trzeba poświęcić dużo czasu na rzeczy na których nam zależy i chcemy, aby się rozwijały i zyskiwały coraz więcej czytelników. W obecnych czasach stawiam na reklamę jaka jest możliwa poprzez portale społecznościowe. Tam najszybciej docierają i rozprzestrzeniają się informacje o nowych postach, a także szybciej pozyskuje się nowych czytelników. Dobre zarządzanie swoją stroną i dopasowywanie jej do potrzeb jest ważnym elementem obecnej promocji i rozwoju.
http://zaczarowana-oczarowana.blogspot.com
Jestem blogerką kosmetyczną i wydaje mi się, aby wypromować swojego bloga naprawdę trzeba poświęcić na to wiele czasu, energii. Przede wszystkim musimy być otwarci na innych ludzi, ni możemy się zamykać w przekonaniu, że nas blog to tylko my. Ja otwieram się na innych, wchodzę na blogi osób komentujących i sama też dużo komentuję. Wiele zależy do nas samych i naszej determinacji, a negatywnymi opiniami nie przejmuję się, bo nie warto- każdy swoje życie przeżywa tak jak chce 🙂
Ja jestem zarówno blogerem kosmetycznym, jak i studentką finansów jak i sprzedawcą w sklepie i powiem jedno. Jeśli pomagam innym, staram się i mówię prawdę to wszystko procentuję. Czym lepiej komuś doradzę to tym częściej ten ktoś wróci do sklepu, na bloga itp. Tylko szczerość i obiektywne opinie pozwalają mi na zdobywanie nowych znajomości jak i czytelników!
Witam, ja jestem konsultantką kosmetyczną i prowadzę bloga z testami produktów kosmetycznych. Moja zasada to marketing relacji. Zaprzyjaźnij się z tymi, z którymi chcesz współpracować. Interesuj się nimi!