Młodzi ludzie spędzają większość czasu ze swoim "najlepszym przyjacielem", którym w dzisiejszych czasach często jest ich smartfon. Godzinami przeglądają social media, zwłaszcza Instagram, są przyzwyczajeni do fotograficznego przekazu, do krótkich, zwięzłych tekstów i hashtagów. I taka też jest linia kosmetyków Girls and Boys (Oceanic).
Wyraźny instagramowy trend stał się inspiracją do stworzenia linii Girls and Boys – kosmetyków, które nawiązują bezpośrednio do zainteresowań młodych ludzi. Opakowania wyglądają jak najmodniejszy, pożądany iPhone. A skład naszych kremów, płynu micelarnego i żelu do mycia twarzy został bardzo starannie dobrany do potrzeb młodej skóry – podkreśla Nicole Soszyńska, która wraz z przyjaciółmi, Bartkiem Tarnowskim i Jakubem Różyckim, stworzyła linię. – Chciałam zaproponować młodym ludziom kosmetyki, które będą wegańskie, wielofunkcyjne i unisex. Jednocześnie postawiliśmy na jasny przekaz, skład pokazaliśmy za pomocą hasztgów, a działanie zilustrowaliśmy specjalnie zaprojektowanymi ikonami – dodaje Nicole.
Kosmetyki Girls and Boys są przyjazne i delikatne dla skóry. Hamują działanie wolnych rodników, przez co zapewniają ochronę antyoksydacyjną. Zawierają naturalne składniki takie jak cynk, eukaliptus, kofeina, biotyna, kasztanowiec, które tworzą bardzo lekkie, przyjemne konsystencje. To superfood dla skóry i must have każdej nowoczesnej dziewczyny i chłopaka. Szczególnie interesujący jest kosmetyk łączący funkcję płynu micelarnego z tonikiem (2w1), bo to rzadkość na drogeryjnych półkach. Linia została przetestowana dermatologicznie oraz jest cruelty free.
1. Krem matujący do cery młodej z tendencją do trądziku z cynkiem i eukaliptusem Girls:
– wspomaga redukcję niedoskonałości,
– nawilża i wygładza skórę,
– idealny pod makijaż,
– idealny dla osób ze skórą tłustą z niedoskonałościami,
– zmniejsza widoczność porów,
– zaraz po użyciu skóra jest odświeżona, wygląda zdrowo,
– po pierwszym użyciu matuje skórę,
– po pierwszym użyciu wspomaga łagodzenie podrażnień i zmniejsza zaczerwienienia.
Składniki aktywne: cynk i eukaliptus, kofeina, kasztanowiec
Dla młodych kobiet. Cena: 19,99 zł
2. Krem rozświetlający do cery młodej z tendencją do trądziku z acerolą i aloesem Girls:
– łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze,
– dobrze się wchłania, nie dając efektu tłustej skóry,
– delikatna kompozycja o przyjemnej kompozycji zapachowej.
Składniki aktywne: acerola, aloes, ogórecznik, organiczny olej z pestek winogron, witamina E
Dla młodych kobiet. Cena: 19,99 zł
3. Krem matujący do cery młodej z tendencją do trądziku z cynkiem i eukaliptusem Boys:
– wspomaga redukcję niedoskonałości,
– nawilża i wygładza skórę,
– idealny dla osób ze skórą tłustą z niedoskonałościami,
– zmniejsza widoczność porów,
– zaraz po użyciu skóra jest odświeżona, wygląda zdrowo,
– po pierwszym użyciu matuje skórę,
– po pierwszym użyciu wspomaga łagodzenie podrażnień i zmniejsza zaczerwienienia.
Składniki aktywne: cynk i eukaliptus, kofeina, kasztanowiec
Dla młodych mężczyzn. Cena: 19,99 zł
4. Oczyszczająco-matujący żel do mycia twarzy, dla młodej skóry z cynkiem i kofeiną Girls & Boys:
– ma przyjemny zapach,
– łatwy w aplikacji, dobrze się pieni,
– łatwo spłukuje się z powierzchni skóry,
– ma dobre właściwości myjące,
– daje efekt zmatowienia skóry (skóra się nie świeci),
– niweluje efekt ściągnięcia skóry,
– daje efekt gładkiej i miękkiej w dotyku skóry,
– poprawia koloryt skóry.
Składniki aktywne: cynk, kofeina, biotyna, kwas migdałowy
Dla młodych kobiet i mężczyzn. Cena: 14,99 zł
5. Płyn micelarny z tonikiem do cery młodej z tendencją do trądziku z cynkiem i kofeiną Girls & Boys:
– oczyszcza i przywraca prawidłowe pH skórze,
– skutecznie usuwa makijaż i inne zanieczyszczenia skóry,
– zapewnia doskonałe nawilżenie skóry,
– łagodzi podrażnienia skóry,
– oczyszcza pory skóry i zapobiega powstawaniu zaskórników,
– daje efekt gładkiej i miękkiej w dotyku skóry,
– po aplikacji nie zostawia efektu lepkości.
Składniki aktywne: cynk, kofeina, biotyna, kwas migdałowy, kas cytrynowy
Dla młodych kobiet. Cena: 16,99 zł
Materiały prasowe Oceanic
Aż z ciekawości weszłam na stronę i sprawdziłam jak to wygląda. No cóż… chyba się starzeję 🙂
Dla młodych opakowania pewnie i ciekawe, mnie nie porywają.
Ceny zdecydowanie na młodzieżową kieszeń. Seria z pewnością zwraca uwagę. Ja mimo wszystko nie do końca rozumiem ten instagramowy świat młodych. Ciekawa jestem, czy rybki połkną ten haczyk. 😉
Sprawdziłam, faktycznie opakowania mogą przyciągać uwagę młodzieży ze względu na podobieństwo do instagramowego świata na pudełku. Ma to sens, niekotrzy kupują "po opakowaniu". Myślę że to dobra propozycja dla młodzieży za niewielkie pieniądze. Jeśli chodzi o działanie, trudno powiedzieć, nie próbowałam i raczej nie spróbuję 🙂