Firmo kosmetyczna, dlaczego musisz być na Instagramie?

Firmo kosmetyczna, dlaczego musisz być na Instagramie?

W życiu firm z branży zdrowia i urody (tak jak zresztą w życiu każdej firmy — również tej z innej branży) nadchodzi taki moment, aby poznać nowości, aby być tam, gdzie są klienci i właśnie tam się z nimi komunikować! Tak było w przypadku popularnego już Facebooka, tak też jest w przypadku serwisu Instagram.

 

Instagram dla niewtajemniczonych!

Instagram to portal społecznościowy — coś podobnego do Facebooka, w którym liczą się zdjęcia. Zdjęcia należy oznaczać słowami kluczowymi. Można je polubić lub komentować.

 

Kto z kim się komunikuje?

To fascynujące miejsce, które pozwala komunikować się z klientami, fanami Twojej marki.

 

W jaki sposób Instagram wspiera pr marki kosmetycznej?

Użytkownicy tego portalu, wrzucają zdjęcia kosmetyków Twojej marki. Dlatego musisz tam być, aby komunikować się z nimi.

 

Tak w skrócie, na czym polega ten Instagram?

Wszystko polega na tym, żeby wrzucać zdjęcia oraz lubić i komentować zdjęcia wrzucone przez innych użytkowników. Ponadto warto stworzyć wyjątkową społeczność osób, skupioną wokół Twojej marki. Do linkowania innych profili warto stosować "@", należy też pamiętać hashtagach.

 

Czym są hasztagi?

Hashtagi są znacznikami, za pomocą których wyszukujemy zdjęcia i monitorujemy oraz przeglądamy treści. Istotne, aby hasztag był krótki oraz mało spotykany. Można je publikować w opisie zdjęcia, jednak lepiej wyglądają, jeśli są użyte w komentarzu pod opisem.

 

Kilka zasad działania na Instagramie:

  • linkuj inne profile stosując "@"przed nazwą,
  • publikuj zdjęcia regularnie,
  • nie kupuj społeczności, a wytrwale ją buduj,
  • obserwuj innych i komentuj ich zdjęcia,
  • używaj hasztagów, czyli znaczka "#" i słów kluczowych, którymi oznaczasz zdjęcia. Jedno zdjęcie możesz oznaczyć 30 hasztagami.

 

Ludzie poszukują Twojej marki na Instagramie!

Ludzie poszukują na Instagramie kont ulubionych firm, instytucji, sklepów i marek. A w jakim celu? Ponieważ identyfikują się z nimi, chcą być na bieżąco z nowościami.

 

redakcja_trustedcosmetics_instagram_1

 

Masz zbyt wiele zajęć, aby zajmować się jeszcze prowadzeniem profilu na Instagramie? Chętnie Cię w tym wyręczymy! Skontaktuj się z nami.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezińska
Promotorka kosmetyczna, redaktor kosmetyczna, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Prowadzi popularny kobiecy blog lifestylowy www.www.sposobynazycie.pl. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Popularna copywriterka kosmetyczna i polecana copywriterka lifestylowa, autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Wirtualna Asystentka w branży beauty i nie tylko, uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Nowości kosmetyczne z topowych drogerii styczeń 2024

Nowości kosmetyczne z topowych drogerii styczeń 2024

Odkrywanie nowości kosmetycznych to jedna z pasji najpopularniejszej redaktor kosmetycznej w Polsce. Z drżeniem serca i emocjami sięgającymi zenitu każdego dnia wypatruję premier kosmetyków i perfum, którymi producenci zasypują nas…

Więcej
Lista wszystkich targów kosmetycznych i wydarzeń w branży beauty w 2024 roku

Lista wszystkich targów kosmetycznych i wydarzeń w branży beauty w 2024 roku

Wydarzenia w branży beauty i targi kosmetyczne to wyjątkowa przestrzeń do spotkań konsumentów z przedstawicielami branży beauty. Zarówno konsumenci jak oraz producenci i dystrybutorzy kosmetyków wypatrują listy wszystkich targów i…

Więcej

6 komentarzy na temat “Firmo kosmetyczna, dlaczego musisz być na Instagramie?

  1. Ja też niedawno odkryłam Instagram i sama często dodaję do obserwowanych firmy kosmetyczne. Myślę, że założenie tam konta jest dobrym posunięciem dla firm. Dzięki temu firmy mogą trafić do nowych osób, a z klientami utrzymywać kontakt.


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.