Drogeria niezwykle Kobieca — wywiad z Drogerią eKobieca.pl

Drogeria niezwykle Kobieca — wywiad z Drogerią eKobieca.pl

W związku z organizowanym przez nas Plebiscytem Moja Ulubiona Drogeria, który stworzyliśmy na łamach portalu TrustedCosmetics.pl, postanowiliśmy zaprosić Drogerie do wywiadu, aby troszkę opowiedziały o sobie. Poznajcie zatem Drogerie i Perfumerie, które chciały z nami rozmawiać oraz dać się nam się bliżej poznać! Zapraszamy na rozmowę z Drogerią eKobieca.pl.

 

Renata Zielezińska: Jak to się stało, że powstała Drogeria eKobieca.pl?

Drogeria eKobieca.pl: 10 lat temu, kiedy zakładaliśmy firmę, na rynku nie było sklepów, które oferowałyby trochę inny i szerszy asortyment. Wszędzie można było kupić dokładnie to samo, a wiele produktów było w Polsce trudno dostępnych, a nawet jeśli były, to ich ceny osiągały niebotyczne kwoty. Marzyło nam się miejsce wyjątkowe, w którym kobiety mogłyby kupić dobre jakościowo produkty, płacąc za nie rozsądne kwoty.

 

Renata Zielezińska: Od czego Państwo zaczynali, to znaczy co sprzedawaliście na początku działalności?

Drogeria eKobieca.pl: Na samym początku zajmowaliśmy się sprzedażą produktów Sally Hansen, głównie odżywek do paznokci. Z czasem zaczęliśmy uzupełniać asortyment o kolejne produkty tak, aby kobiety mogły kupić w jednym miejscu wszystkie niezbędne kosmetyki.

 

Renata Zielezińska: A jak jest aktualnie z asortymentem, czy Drogeria eKobieca.pl ma inną ofertę produktową niż inne drogerie w naszym kraju?

Drogeria eKobieca.pl: Staramy się tak układać asortyment, aby sprzedawać tylko najlepsze produkty. Wyszukujemy te przysłowiowe "perełki". W naszym asortymencie znajdują się nie tylko popularne marki, ale także produkty profesjonalne, ekologiczne czy azjatyckie. Proszę zauważyć, że byliśmy pierwszą drogerią, która wprowadziła azjatycką pielęgnację do swojej oferty, teraz jest ona dostępna niemalże we wszystkich sklepach online, do stacjonarnych wchodzi niezwykle ostrożnie. Staramy się wybierać takie produkty, które są dobre jakościowo i z których dziewczyny będą naprawdę zadowolone.

 

 

Renata Zielezińska: Może macie jakieś marki własne? Jeśli tak proszę je krótko zaprezentować. Czy są wśród nich takie, które preparaty już zyskały zaufanie klientek?

Drogeria eKobieca.pl: Jesteśmy jednym z twórców marki Ecocera. Puder ryżowy i bambusowy to bestsellery, nie tylko na ekobiecej.

 

Renata Zielezińska: Czym Drogeria eKobieca.pl wyróżnia się na tle konkurencji?

Drogeria eKobieca.pl: Myślę, że wyróżnia nas przede wszystkim asortyment, oferujemy kosmetyki sprawdzone i dobre. Cenimy jakość, nowoczesne rozwiązania, dobry design. Stawiamy na otwartą komunikację z klientem, zarówno mailową, jak i w social media. Stawiamy na profesjonalne doradztwo, polecamy nie tylko dobre kosmetyki, ale staramy się, żeby były dopasowane do potrzeb klienta.

 

Renata Zielezińska: Czy możemy dowiedzieć się więcej o właścicielach i pomysłodawcach Drogeria eKobieca.pl?

Drogeria eKobieca.pl: Początkowo firmę prowadziliśmy razem z mężem. On zajmował się organizacją, a także wszystkimi kwestiami technicznymi, oprogramowaniem, bezpieczeństwem, doskonaleniem użyteczności sklepu internetowego. Ja dbałam o kontakt z klientem, doradzałam przy doborze kosmetyków, a także przygotowywałam zdjęcia produktów, tłumaczyłam ich opisy na język polski oraz dodawałam produkty do sklepu. Z czasem do współpracy zapraszaliśmy kolejne osoby. Dzisiaj ekobieca to nie tylko zgrany zespół ludzi, ale także społeczność, która ma realny wpływ na funkcjonowanie ekobiecej.

 

Renata Zielezińska: Odwiedzając drogerie stacjonarne, zauważyłam, że w wielu z nich coraz więcej miejsca zajmuje dział "zdrowa żywność", czy w Drogerii ekobieca.pl także istnieje taki dział?

Drogeria eKobieca.pl: Może nie tyle zdrowa żywność, co zdrowe kosmetyki. Intensywnie rozbudowujemy dział kosmetyków naturalnych. Poszukujemy najlepszych dostawców kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała oraz do makijażu. Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, skąd pochodzą kosmetyki, na skład… wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, szukamy coraz to nowych producentów oferujących ciekawe, dobre jakościowo produkty.

 

Renata Zielezińska: Aktualnie coraz bardziej popularne stają się kosmetyki naturalne, organiczne i wegańskie, czy posiadacie takie w swojej ofercie?

Drogeria eKobieca.pl: Tak, takie kosmetyki cieszą się coraz większą popularnością. Hitem są kosmetyki takich marek jak Resibo, Mokosh, Yope czy Make Me Bio. Jednak tych marek jest o wiele, wiele więcej… Zapraszam na naszą stronę, można tam znaleźć kosmetyki naturalne z różnych zakątków świata.

 

Renata Zielezińska: W jaki sposób docierają Państwo do klientów?

Drogeria eKobieca.pl: Zajmujemy się głównie sprzedażą online, chociaż w Lublinie mamy też punkt stacjonarny.
W związku z tym, że stawiamy na sprzedaż internetową, to jesteśmy obecni w social media, na Instagramie czy Facebooku. Prowadzimy też firmowego bloga http://blog.ekobieca.pl/, na którym zamieszczamy porady i informujemy o gorących trendach. No i oczywiście newsletter, w którym mówimy nie tylko o produktach, ale także o akcjach specjalnych. Lada moment rusza nasza kolejna akcja, w której będziemy pomagać kotkom będącym pod opieką fundacji Viva. Warto pomagać i nasza społeczność myśli podobnie.

 

Renata Zielezińska: Czy oprócz zdobywania nowych klientów, zależy Wam na tym, aby zebrać stałe grono powracających klientów? Jakie działania podejmujecie, aby klient Wam zaufał?

Drogeria eKobieca.pl: Pierwszy kontakt to kontakt ze stroną http://www.ekobieca.pl/. To od jej wyglądu, czyli od pierwszego wrażenia, w dużej mierze zależy to, czy ktoś nam zaufa i zechce zostać naszym klientem. Staramy się, żeby cały proces zakupowy był intuicyjny i czytelny. Od momentu wpłynięcia do nas zamówienia jesteśmy z klientem w kontakcie, informujemy o tym, na jakim etapie jest zamówienie po to, aby klient czuł się bezpiecznie. Jego satysfakcja, która w konsekwencji przekłada się na zaufanie, to składowa wielu czynników. Staramy się zadbać o cały proces, od momentu otrzymania zamówienia, przez staranne pakowanie, po przekazanie paczki zaufanemu, sprawdzonemu przewoźnikowi. Jakość pracy kolejnych ogniw to również elementy składowe sukcesu. Jeśli ten proces przebiega sprawnie, większość klientów decyduje się zostać z nami na dłużej. Dla stałych klientów mamy przygotowane specjalne programy, w ramach których mogą otrzymać bezpłatne kosmetyki lub skorzystać z unikalnego programu Próbkomania.

 

Renata Zielezińska: W jaki sposób zachęcacie klientów, by odwiedzali Drogeria eKobieca.pl?

Drogeria eKobieca.pl: Nasz główny kanał komunikacyjny to social media. To właśnie tam prezentujemy kosmetyczne nowości, nasze bestsellery czy najlepsze promocje. Tam też doradzamy i odpowiadamy na pytania. Kolejnym naszym kanałem komunikacyjnym jest nasz blog, o którym już wspominałam oraz newsletter. Jesteśmy aktywni, współpracujemy z dużymi markami, pomagamy- wspomnianym wcześniej zwierzakom, a także dzieciom: . Gromadzimy wokół siebie społeczność, która to docenia, bo ma w sobie podobne wartości. Kobiecość to nie tylko piękno, drobne przyjemności czy umiejętność cieszenia się chwilą. Kobiecość to również wrażliwość i troska. Tacy jesteśmy. Taka jest ekobieca.pl.

 

 

Zagłosuj na Drogerię eKobieca.pl i wygraj nagrodę!

Oddaj głos na Drogerię eKobieca.pl w Plebiscycie Moja Ulubiona Drogeria! Na Wasze głosy czekamy oraz wypowiedzi, które nagrodzimy zestawami kosmetyków.

 

Renata Zielezińska: Bardzo dziękuję za rozmowę i poświęcony czas oraz za to, że dali się nam Państwo poznać. To pokazuje, że są Państwo Drogerią Przyjazną Klientom.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezińska
Promotorka kosmetyczna, redaktor kosmetyczna, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Prowadzi popularny kobiecy blog lifestylowy www.www.sposobynazycie.pl. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Popularna copywriterka kosmetyczna i polecana copywriterka lifestylowa, autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Wirtualna Asystentka w branży beauty i nie tylko, uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Nowości kosmetyczne z topowych drogerii styczeń 2024

Nowości kosmetyczne z topowych drogerii styczeń 2024

Odkrywanie nowości kosmetycznych to jedna z pasji najpopularniejszej redaktor kosmetycznej w Polsce. Z drżeniem serca i emocjami sięgającymi zenitu każdego dnia wypatruję premier kosmetyków i perfum, którymi producenci zasypują nas…

Więcej
Lista wszystkich targów kosmetycznych i wydarzeń w branży beauty w 2024 roku

Lista wszystkich targów kosmetycznych i wydarzeń w branży beauty w 2024 roku

Wydarzenia w branży beauty i targi kosmetyczne to wyjątkowa przestrzeń do spotkań konsumentów z przedstawicielami branży beauty. Zarówno konsumenci jak oraz producenci i dystrybutorzy kosmetyków wypatrują listy wszystkich targów i…

Więcej

3 komentarze na temat “Drogeria niezwykle Kobieca — wywiad z Drogerią eKobieca.pl

  1. Wszystkie kosmetyki kolorowe jak i pielęgnację kupuje na ekobieca.pl dla mnie to drogeria idealna wszystko szybko i na czas wyb,or produktów nieziemski.


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.