Branżo kosmetyczna pokaż się swoim klientom – mój skuteczny sposób na to, aby klienci sami do nas przychodzili!

Branżo kosmetyczna pokaż się swoim klientom – mój skuteczny sposób na to, aby klienci sami do nas przychodzili!

Czy marzysz o tym, aby klientki i klienci sami do Ciebie pisali i dzwonili? To nie jest tylko senne, niedoścignione marzenie. To jest sytuacja, którą możesz stworzyć.

 

Daj się znaleźć swoim klientom!

Jakiś czas temu zostałam dystrybutorką pewnej firmy kosmetycznej i publikowałam wiele artykułów w mediach, gazetach, na portalach kobiecych, stworzyłam firmowy profil na portalu FB, brałam udział w wywiadach, założyłam bloga, aby mieć kontakt z klientami oraz mieć własne dodatkowe źródło pozycjonowania, dodawałam moją firmę do katalogów firm, katalogów stron, stworzyłam sklep internetowy.

 

Podczas gdy moje koleżanki z firmy (również dystrybutorki) obawiały się podać swój numer telefonu, opublikować swoje zdjęcie, materiał promocyjny i wydać pieniądze na reklamę. Miały one ogromny problem ze znalezieniem klientów na produkty kosmetyczne, które wtedy sprzedawaliśmy. No bo jak znaleźć klientów, kiedy boimy się pochwalić znajomym, czym się zajmujemy? Skąd klienci mają wiedzieć, że to akurat u Ciebie można kupić kosmetyki? Koleżanki miały problem… podczas gdy ja miałam trudności z odbieraniem wiadomości mailowych, a telefon ciągle dzwonił. Morał, jaki wyciągnąć można z mojego doświadczenia, jest taki, że trzeba pokazać światu, czym się zajmujemy. Trzeba pozwolić się odnaleźć klientom.

 

DSCN4058

 

A jak to zrobić?

Buduj w prasie, Internecie, radio, telewizji odpowiedni wizerunek marki kosmetycznej. Często ludzie bronią się przed reklamą swojego obiektu kosmetycznego twierdząc, że oni zdobyli rynek, bo pracują już 20 lat w branży i mają stałych klientów. I oby tak było zawsze, jednak zmienia się rynek, zmieniają się też klienci.

 

Jeśli nie zadbasz o swoją rozpoznawalność oraz o stworzenie przyjaznego wizerunku swojej kosmetycznej działalności, to za kilka miesięcy możesz cierpieć na brak klientów! Po więcej wskazówek zaglądaj na popularny portal urodowy.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezińska
Promotorka kosmetyczna, redaktor kosmetyczna, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Prowadzi popularny kobiecy blog lifestylowy www.www.sposobynazycie.pl. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Popularna copywriterka kosmetyczna i polecana copywriterka lifestylowa, autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Wirtualna Asystentka w branży beauty i nie tylko, uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Perfumy i kosmetyki na Halloween

Perfumy i kosmetyki na Halloween

Halloween to niezwykła okazja, by wyrazić swoją kreatywność lub zadbać o swoją skórę i włosy podczas halloweenowego SPA w zaciszu własnego domu. Marki kosmetyczne coraz częściej przygotowują perfumy na Halloween…

Więcej
Najlepszy Sklep Kosmetyczny 2024 – głosowanie trwa

Najlepszy Sklep Kosmetyczny 2024 – głosowanie trwa

Poznaliśmy już listę nominowanych w Plebiscycie Najlepszy Sklep Kosmetyczny 2024 roku, teraz czas rozpocząć głosowanie. Która z poniższych drogerii i perfumerii Twoim zdaniem zasługuje na ten tytuł? Pomóż nam wybrać…

Więcej

2 komentarze na temat “Branżo kosmetyczna pokaż się swoim klientom – mój skuteczny sposób na to, aby klienci sami do nas przychodzili!

  1. "Siedząc" w domu nie ma co liczyć, że klienci łaskawie zapukają do Twoich drzwi. Należy dać się zauważyć. Można to robić na wiele sposobów, ale przede wszystkim należy być otwartym i kontaktowym. Nie zwalać niepowodzeń, na to że nie ma się środków finansowych na reklamę, bo bardzo dużo można zrobić we własnym zakresie. Liczą się chęci!

    1. Racja, choć to nie chęci się liczą tylko praca włożona w działania. My mamy doświadczenie i wiemy, że aby wypromować firmę należy się promować 🙂


Dodaj odpowiedź

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.