W związku z organizowanym przez nas Plebiscytem Moja Ulubiona Drogeria, który stworzyliśmy na łamach portalu TrustedCosmetics.pl, postanowiliśmy zaprosić Drogerie do wywiadu, aby troszkę opowiedziały o sobie. Poznajcie zatem Drogerie i Perfumerie, które chciały z nami rozmawiać oraz dać się nam się bliżej poznać! Zapraszamy na rozmowę z Drogerią Hebe.
Spis treści
Jak to się stało, że powstała Drogeria Hebe? Czy możemy dowiedzieć się więcej o właścicielach i pomysłodawcach Drogerii Hebe?
Drogeria Hebe: Sieć Hebe założona została przez Grupę Jeronimo Martins. W 2011 roku w Warszawie, przy Alejach Jerozolimskich otwarto naszą pierwszą drogerię. Co ważne, koncept Hebe powstał przede wszystkim w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na miejsce przyjazne Klientom i cechujące się wysokim poziomem obsługi, przy jednoczesnym zachowaniu korzystnych cen i najlepszej jakości produktów.
Od czego Państwo zaczynali, to znaczy co sprzedawaliście na początku działalności?
Drogeria Hebe: Drogerie Hebe od samego początku kładły nacisk na odpowiednio dobrany asortyment i najlepsze produkty, w tym wiele marek na wyłączność, których liczba stale rośnie. Są to między innymi: P2, GOSH, Ingrid, Skin in the city, Andreia, Bandi czy Nacomi – marki zarówno makijażowe, jak i pielęgnacyjne.
Czym Drogeria Hebe wyróżnia się na tle konkurencji?
Drogeria Hebe: Hebe to drogerie, które wyróżniają się przede wszystkim profesjonalną obsługą, korzystnymi cenami i licznymi promocjami w szeroko rozbudowanej ofercie. Naszym priorytetem jest dbałość o to, aby oferowane produkty cechowała najwyższa jakość. Współpracujemy z najlepszymi markami, a w portfolio drogerii znajduje się wiele kosmetyków i produktów na wyłączność, tzn. dostępnych stacjonarnie tylko w Hebe. Lista marek na wyłączność dostępna jest na stronie: https://www.hebe.pl/marki. W niektórych przypadkach są to poszczególne produkty lub całe linie. Marki makijażowe, dostępne u nas na wyłączność to m.in.: GOSH, Hean, czy P2. Niektóre z wyjątkowych produktów, dostępnych tylko w Hebe, otrzymały nagrody: Stylowy Kosmetyk (2014) za zapachy Halloween Rock On i Glamour Glammies (2016) za Halloween Tattoo.
Hebe to również szeroka oferta marek profesjonalnych, takich jak: Andreia, Bandi, AminoGenesis, Bergamo, Kaeso, BeautyLab, Bergamo, Phil Smith, Prosalon czy dermokosmetyków. Z sukcesem rozwijamy także własną markę pędzli do makijażu Hebe Professional, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem Klientek i zbiera bardzo pozytywne recenzje. Nasze starania zostały docenione m.in. w plebiscycie Drogeria Roku 2017, w którym zostaliśmy nagrodzeni m.in. w kategoriach Najciekawsza Strategia Asortymentowa i Najszybsze Podążanie za Trendami.
Odwiedzając drogerie stacjonarne, zauważyłam, że w wielu z nich coraz więcej miejsca zajmuje dział "zdrowa żywność", czy w Drogerii Hebe także istnieje taki dział?
Drogeria Hebe: Hebe skupia się na ofercie produktów kosmetycznych, pielęgnacyjnych i makijażowych. Przy okazji zakupów można nabyć drobne przekąski, np. z owoców, produkty bezglutenowe czy bezcukrowe, jednak naszym głównym celem są produkty kosmetyczne.
Aktualnie coraz bardziej popularne stają się kosmetyki naturalne, organiczne i wegańskie, czy posiadacie takie w swojej ofercie?
Drogeria Hebe: Jak najbardziej. W naszej ofercie można znaleźć szeroki wybór marek bazujących na składnikach naturalnych, m.in.: kremy, peelingi, balsamy, olejki do twarzy. Mamy również w ofercie produkty marek: Nacomi, Cosnature, I Want, dr PAWPAW, LaQ i wiele innych. Z produktów organicznych i wegańskich posiadamy marki Organic Shop, CD, Vegetelle czy Petal Fresh.
W jaki sposób docierają Państwo do klientów?
Drogeria Hebe: Naszym zdaniem najlepszą drogą dotarcia do Klientów jest przede wszystkim dobra, wyselekcjonowana oferta i wyjątkowe promocje. Wszystkie nasze oferty promocyjne można znaleźć w ulotkach dostępnych w drogeriach Hebe, a także na naszej stronie www.hebe.pl oraz na fanpage’u Hebe na Facebooku. Do posiadaczy kart lojalnościowych przygotowujemy dedykowane oferty. Nasze drogerie otwieramy w dostępnych i dogodnych dla Klientów miejscach, tak aby łatwo było nas odnaleźć i z przyjemnością do nas wracać.
Klientki sieci Hebe co miesiąc biorą udział w sesjach zdjęciowych do magazynu lifestyle’owego dostępnego nieodpłatnie we wszystkich naszych drogeriach. Można znaleźć w nim wiele artykułów i porad specjalistów, przepisy, porady dotyczące sportu i, oczywiście, porady kosmetyczne.
Nasze Klientki stają się bohaterkami sesji zdjęciowych poprzez udział w konkursie "Bądź piękna z Hebe", do którego może zgłosić się każda posiadaczka karty lojalnościowej Hebe. Spośród wszystkich Pań co miesiąc wybieramy reprezentantki, które zostają twarzami magazynu Hebe. Wiek nie gra roli. Wszystkie Panie są dla nas równie piękne, a my staramy się to piękno podkreślać podczas profesjonalnych sesji, które stanowią świetną przygodę i doskonałą pamiątkę.
Czy oprócz zdobywania nowych klientów, zależy Wam na tym, aby zebrać stałe grono powracających klientów? Jakie działania podejmujecie, aby klient Wam zaufał?
Drogeria Hebe: Jak już wspomnieliśmy, stawiamy przede wszystkim na jakość, zarówno produktów, jak i obsługi, aby Klienci czuli, że jesteśmy dla nich. Dzięki temu zostaliśmy docenieni nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi. Tak budujemy wzajemne relacje. Staramy się także, aby oferta dla lojalnych Klientów, posiadaczy naszej karty, była wyjątkowo atrakcyjna i urozmaicona. Wsłuchujemy się w ich potrzeby i odpowiednio na nie reagujemy, cały czas rozbudowując naszą ofertę o nowe produkty i marki. Co również ogromnie ważne, nasze konsultantki śledzą nowości, odbywają profesjonalne szkolenia, dzięki czemu potrafią doradzić Klientkom w doborze odpowiednich produktów.
W jaki sposób zachęcacie klientów, by odwiedzali Drogerie Hebe?
Drogeria Hebe: Staramy się, aby nasze drogerie znajdowały się w dogodnych dla Klientów lokalizacjach. Wszystkie sklepy Hebe mają przemyślany i dopracowany design, za który otrzymaliśmy nagrodę Najbardziej Atrakcyjna Wizualizacja w konkursie Drogeria Roku 2017. Naszym atutem są profesjonalnie przygotowane konsultantki, atrakcyjny program, lojalnościowy i promocje cieszące się dużym zainteresowaniem. Możemy także pochwalić się bogatą ofertą produktów pielęgnacyjnych i makijażowych oraz wyjątkowym magazynem, na którego okładce od lat znajdują się twarze naszych Klientek, biorących udział w konkursie "Bądź piękna z Hebe". Zdrowie i piękno to nasze motto.
Renata Zielezińska: Bardzo dziękuję za rozmowę i poświęcony czas oraz za to, że dali się nam Państwo poznać. To pokazuje, że są Państwo Drogerią Przyjazną Klientom.
Drogeria Hebe
Hebe to nowoczesna drogeria oferująca starannie wyselekcjonowany, zróżnicowany asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność. Wszystko w atrakcyjnych cenach. Hebe posiada w swojej ofercie również bogatą ofertę dermokosmetyków i kosmetyków profesjonalnych. To także liczne, atrakcyjne promocje oraz wysoka jakość obsługi. Niepowtarzalną atmosferę i komfort zakupów zapewniają przyjazne wnętrza, dzięki którym wybór ulubionego produktu staje się czystą przyjemnością. Sieć dba o to, aby wszystkie nowe placówki były otwierane w miejscach o dogodnym dostępie dla Klientów i w korzystnej lokalizacji. Sieć drogerii Hebe powstała w 2011 roku i jest częścią Grupy Jeronimo Martins.
U mnie w mieście zlikwidowali Hebe ;/ Aby odwiedzić najbliższy sklep muszę pojechać do Gliwic albo Katowic.
Co do Hebe to nie podoba mi się, że na stronie www Hebe nie ma podanych cen. Tylko informacja, że zapraszają do najbliższej drogerii… Dla mnie to śmieszne. Az tak chcą przyciągnąć klientów? Cenę produktu i tak znalazłam, trochę to potrwało, ale znalazłam.
Bardzo lubię hebe i gdy mam okazję z chęcią robię w niej zakupy 🙂
Hebe jest jedna z moich ulubionych drogerii 🙂
W centrum handlowym w sąsiednim mieście jest ta drogeria zaglądam do niej jak tylko jestem na zakupach z mężem jakieś 1-2 razy w miesiącu. Mają ciekawe promocje i zawsze z czymś wyjdę, pomimo spojrzenia męża hihi 😄
Lubię drogerie Hebe. Mam jedną z nich w pobliskim Centrum Handlowym, więc zaglądam do niej zazwyczaj choćby raz w tygodniu. Zakupy robię korzystając z aktualnych promocji. Często udaje mi się kupić coś dobrego w atrakcyjnej cenie. Mają też ciekawą gazetkę – w stylu Skarbu z Rossmanna , ale chyba ciekawszą w treści.