Ostatnie lata to czas prawdziwego rozkwitu rynku kosmetycznego. Tym samym, wiele gwiazd próbuje swoich sił w tej branży, wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów i wprowadzając kosmetyki sygnowane swoim nazwiskiem. Czy są to produkty, w które warto zainwestować czy może lepiej traktować je z przymrużeniem oka? Poznaj 6 marek kosmetycznych polskich celebrytów.
Spis treści
Ala – marka kosmetyczna Kasi Struss
W 2020 roku na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka kosmetyczna Ala polskiej modelki Kasi Struss. Oferuje naturalne kosmetyki dla każdego typu cery. W sklepie internetowym marki każdy znajdzie produkty odpowiednie dla siebie bez względu na to, czy zmaga się z trądzikiem, przesuszeniem czy zmarszczkami. Receptury kosmetyków Ala by Kasia Struss zostały wypełnione selektywnie dobranymi składnikami. Za zadanie mają koić, nawilżać i dostarczać skórze tego, co najlepsze bez obciążania i zapychania.
Jedynym z bestsellerów jest bezsprzecznie sztyft wielofunkcyjny Ala do twarzy i ciała z witaminami, czyli Skin Stick. W 2021 roku został okrzyknięty Kosmetykiem Wszech Czasów. Warto również wspomnieć o łagodnym peelingu do twarzy Gantle Scrub Ala, czyli drobnoziarnistym peelingu do twarzy, który zawiera między innymi kwas jabłkowy i drobinki pestek moreli.
Bebio – marka kosmetyczna Ewy Chodakowskiej
Bebio to marka kosmetyczna działająca na rynku już od dziesięciu lat, której założycielką jest Ewa Chodakowska. Firma zajmuje się sprzedażą najwyższej jakości kosmetyków, które wypełnia aż 99% składników pochodzenia naturalnego. W jej ofercie możemy znaleźć balsamy do ciała, kremy do rąk i twarzy, żele pod prysznic, mydła, dezodoranty, szampony i odżywki do włosów, a także wiele innych produktów. Najlepszym dowodem na działanie kosmetyków Bebio jest nie nikt innych, jak sama Ewa Chodakowska oraz mnóstwo pozytywnych opinii o nich.
Lajuu – marka kosmetyczna Weroniki Rosati
Lajuu to polska marka premium, która oferuje luksusowe produkty pielęgnacyjne przeznaczone dla kobiet w każdym wieku. Stworzona została przez Weronikę Rosati i Anetę Stacherek. Ich receptury wyróżniają naturalne i wegańskie składniki oparte na bogatej w minerały wodzie kokosowej. Znajdziemy w nich również ekstrakt z borówki brusznicy, biomimetyczy peptyd, olej z krokosza i wiele innych składników aktywnych pochodzenia roślinnego. Lajuu by Weronika Rosati oferuje kremy, sera, balsamy brązujące oraz samoopalacze. Jednym z kosmetyków marki Lajuu, które cieszą się wyjątkowymi opiniami jest przykładowo balsam brązujący do ciała z kompleksem antycellulitowym Lajuu, który umożliwia stopniowanie opalenizny, a dodatkowo pielęgnuje i odżywia skórę.
Pat&Rub – marka kosmetyczna Kingi Rusin
Pat&Rub by Kinga Rusin to utworzona w 2004 roku, polska marka kosmetyczna, bazująca wyłącznie 100% naturalnych produktach. Oznacza to, że nie posiadają żadnych sztucznych składników, przez co są dla naszej skóry o wiele delikatniejsze niż konwencjonalne kosmetyki, a także bezpieczniejsze w użyciu. W ofercie marki kosmetycznej Kingi Rusin znajdziemy preparaty przeznaczone do pielęgnacji twarzy, ust, ciała oraz włosów. Nie brakuje również produktów skierowanych do mężczyzn i dzieci. Warto zwrócić uwagę na linię do twarzy która okazała się niekwestionowanym bestsellerem, dostosowanym do potrzeb nawet najbardziej wymagającej cery.
Phlov – marka kosmetyczna Anny Lewandowskiej
Anna Lewandowska stworzyła w 2019 roku markę o nazwie Phlov. Oferuje ona naturalne kosmetyki, które wyróżniają się wegańskimi recepturami i ekologicznymi opakowaniami. Wśród kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska znajdziemy preparaty do pielęgnacji ciała, włosów i twarzy. Absolutnym hitem okazała się na przykład seria kosmetyków Phlov dla kobiet w ciąży. Na uwagę zasługuje szczególnie Intensywnie ujędrniające serum do biustu Get Up, Girls!, które dzięki ekstraktowi z kegelii afrykańskiej wzmacnia i modeluje skórę biustu, a także redukuje widoczność rozstępów.
Vabun – marka kosmetyczna Radosława Majdana
W 2015 roku były piłkarz, Radosław Majdan, postanowił spróbować swoich sił w biznesie pefumeryjno-kosmetycznym. Stworzył markę o nazwie Vabun, co oznacza złotego jastrzębia. Początkowo firma zajmowała się sprzedażą perfum dla mężczyzn. Z czasem poszerzyła swoją ofertę o damskie zapachy i żele do mycia ciała. Preparaty charakteryzowały się przede wszystkim eleganckim designem, estetyką wykonania i różnorodnością zapachów. Mimo tego, iż początki zapowiadały się bardzo obiecująco, to firma nie wytrzymała próby czasu i Majdan podjął decyzję o sprzedaży marki.
Marki kosmetyczne stworzone przez celebrytów cieszą się ogromną popularnością. Jak widać tworząc wyjątkowe kosmetyki można odnieść sukces w branży beauty. Kto wie, być może niebawem kolejne znane osoby stworzą własne marki kosmetyczne. A już niebawem przyjrzymy się zagranicznym celebryckim markom kosmetycznym.
