Udzielamy odpowiedzi na jeszcze niesprecyzowane potrzeby — wywiad z Golden Rose

Udzielamy odpowiedzi na jeszcze niesprecyzowane potrzeby — wywiad z Golden Rose

W związku z organizowanym przez nas Plebiscytem Moja Ulubiona Drogeria, który stworzyliśmy na łamach portalu TrustedCosmetics.pl, postanowiliśmy zaprosić Drogerie do wywiadu, aby troszkę opowiedziały o sobie. Poznajcie zatem Drogerie i Perfumerie, które chciały z nami rozmawiać oraz dać się nam się bliżej poznać! Zapraszamy na rozmowę z marką Golden Rose.

 

Renata Zielezińska: Jak to się stało, że powstała marką Golden Rose?

Golden Rose: Marka Golden Rose na światowym rynku istnieje już od 30 lat i jest wyłącznym dystrybutorem tureckich produktów Erkul Cosmetics — jednego z czołowych producentów kosmetyków na świecie. Swój pierwszy, polski punkt sprzedaży Golden Rose otworzyło w 2003 roku w Warszawie. Zaskakująco szybko produkty marki podbiły serca Polek, gdyż uosabiały doskonały stosunek jakości do ceny. To umożliwiło ekspansje na nowe lokalizacje i sprawiło, że kolorowe kosmetyki stały się łatwo dostępne. Obecnie firma posiada 80 punktów sprzedaży w całej Polsce usytuowanych na terenie galerii handlowych.

 

Renata Zielezińska: Od czego Państwo zaczynali, to znaczy co sprzedawaliście na początku działalności?

Golden Rose: To kolorowe lakiery do paznokci sprawiły, że marka Golden Rose zyskała popularność. Klientki urzeczone atrakcyjną kolorystyką i ich przystępną ceną chętnie wyszukiwały w olbrzymich koszach ulubione odcienie. Zadowolone z jakości produktów powracały i polecały markę znajomym. To właśnie dzięki ich rekomendacjom Golden Rose zyskało popularność.

 

Renata Zielezińska: A jak jest aktualnie z asortymentem?

Golden Rose: Obecnie marka posiada bardzo bogaty asortyment, którym można wykonać zarówno dzienny look, jak i najbardziej fantazyjne makijaże. Różnorodność wykończeń kosmetyków (maty, efekty metaliczne, brokaty, perły itd.) sprawiają, że każda klientka wybierze coś dla siebie.

 

Renata Zielezińska: Gdzie powstają kosmetyki marki? Jaka jest ich jakość i do czego Golden Rose przywiązuje wagę?

Golden Rose: Większość kosmetyków, które oferuje marka, powstaje w Stambule, gdzie znajduje się jedna z najnowocześniejszych fabryk na świecie. Z kolei część asortymentu powstaje w Niemczech. Wszystkie produkty wytwarzane są z najwyższej jakości komponentów. Producent zwraca szczególną uwagę, aby składniki pochodziły od najlepszych dostawców z Włoch i Francji.

Na jakość kosmetyków wpływają również receptury oraz technologia wytwarzania. Produkcja jest zgodna z wszystkimi standardami ISO 22716:2007 GMP (Good Manufacturing Practices) oraz ISO 9001–2008 (Quality Management System). Wszystkie produkty Golden Rose poddawane są szczegółowym badaniom dermatologicznym, mikrobiologicznym i testom aplikacyjnym we własnych laboratoriach. Co ważne, kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Firma stawia sobie jako priorytet produkcję kosmetyków wolnych od parabenów.

 

 

Renata Zielezińska: Czym Państwa marka wyróżnia się na tle konkurencji?

Golden Rose: Na tle konkurencji wyróżniamy się tym, że dzięki obserwacji rynku, badaniu potrzeb klientów oraz przywiązywaniu uwagi do jakości oddajemy w ręce klientek produkty, które skutecznie podbijają ich serca.

Wiemy, że w konkurencyjnej branży beauty prawdziwym wyróżnikiem staje się częstotliwość we wprowadzaniu nowych produktów. Szczególne miejsce w asortymencie marki zajmują pomadki matowe. Na tę chwilę marka posiada aż 4 rodzaje takich szminek: w markerze, w sztyfcie, w kredce oraz płynne, z czego ta ostatnia okazała się prawdziwym hitem sprzedażowym. Ostatnie miesiące to także wprowadzenie szybko zastygających markerów do ust, czy nawilżającej bazy pod pomadkę, której zadaniem jest przedłużenie trwałości każdej pomadki. Klientki doceniają również naszą linię produktów do stylizacji brwi: żel, linery, kredki precyzyjne, mascary oraz zestaw pudrów koloryzujących z woskiem.

Za atrakcyjnością asortymentu marki przemawiają nagrody i słowa uznania zarówno ze strony środowiska branżowego, jak i klientek. Owocem zaufania jest wiele nagród, które one otrzymały: wielokrotnie przyznawano tytuły Najlepszy Produkt Roku, Wybór konsumentów, Perły Rynku Kosmetycznego, Stylowy Kosmetyk portalu styl.pl, Kosmetyk Wszechczasów i Hit Wizażanek portalu opiniotwórczego wizaz.pl, czy Must Have magazynu Make Up Trendy.

 

Renata Zielezińska: W jaki sposób marka stara się utrzymać zainteresowanie na rynku?

Golden Rose: Współcześnie konsumentki stały się bardzo świadome — doskonale znają panujące trendy, wiedzą czego w makijażu się wystrzegać, a co będzie dla nich korzystne. Wszędzie tam, gdzie kobiety poszukują inspiracji, obecna jest marka Golden Rose. Facebook, Instagram, blogi, portale, YouTube, prasa, targi i eventy, stanowią doskonałe źródło inspiracji. Golden Rose pokazuje potencjał swoich produktów i tworzy ciekawy content. Marka już od dawna nie jest tylko logo i produktem, a stała się przyjaciółką – niesie wsparcie, pomaga, dodając pewności siebie, poprawia samopoczucie, pozwala kreatywnie się wykazać. Golden Rose nie tylko pokazuje kolory kosmetyków i propozycje makijażu, ale radzi, jak uniknąć makijażowych wpadek i jak wykonać makijaż zgodny z panującymi trendami. Chcemy zachęcić do wkroczenia w kolorowy świat makijażu.

 

Renata Zielezińska: Czy marce zależy na tym, aby kreować trendy? Jakie działania podejmujecie, aby klient Wam zaufał?

Golden Rose: Kreowanie trendów zależy od aktywności marki i udzielania odpowiedzi na jeszcze niesprecyzowane potrzeby. Aby to uzyskać, marka powinna być przede wszystkim aktywna – obserwujemy, co się dzieje, śledzimy, gdzie znajdują się konsumentki, badamy, czego oczekują i na bieżąco odpowiadamy na ich wymagania. Golden Rose jest nowoczesną marką ze świeżym spojrzeniem na rynek, która stara się kreować użyteczne trendy, będące jednocześnie wsparciem i inspiracją.

 

 

Zagłosuj na Drogerię Golden Rose i wygraj nagrodę!

Oddaj głos na Drogerię Golden Rose w Plebiscycie Moja Ulubiona Drogeria! Czekamy na Wasze głosy oraz wypowiedzi, które nagrodzimy zestawami kosmetyków.

Renata Zielezińska: Bardzo dziękuję za rozmowę i poświęcony czas oraz za to, że dali się nam Państwo poznać. To pokazuje, że są Państwo Marką Przyjazną Klientom.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezinska
Redaktor kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, copywritera, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Wyprzedaże w Kiko Milano! Wyprzedaże w Kiko Milano – na co warto się skusić?

Wyprzedaże w Kiko Milano – na co warto się skusić?

Kiko Milano to firma, która w rodzinnych Włoszech istnieje już od dokładnie 20 lat (jak sama nazwa wskazuje, pierwszy sklep został otwarty w Mediolanie), od kilku lat obecna jest również…

Więcej
Zadbaj o odpowiednią kondycję Twoich stóp! Sucha skóra stóp

Sucha skóra stóp

Sucha skóra stóp jest dosyć często występującym problemem. Dlaczego skóra stóp ma tendencję do wysychania? Po pierwsze dlatego, że na stopach opiera się ciężar całego ciała, a ciśnienie, jakie jest…

Więcej

6 komentarzy na temat “Udzielamy odpowiedzi na jeszcze niesprecyzowane potrzeby — wywiad z Golden Rose

  1. Fakt, że w ciągu ostatnich lat firma się rozrosła. Ale nie mam ochoty sięgać po ich kosmetyki bo całkowicie mnie nie przekonują.

  2. Mają fajne małe stoiska, ale obsługa zawsze miła. Ostatnio kupowałam u nich kredki do oczu, a siostra korektor, bo podobno rewelacyjny. Znam ta markę od niedawna, ale na razie mnie nie zawiodła.

  3. Markę Golden Rose poznałam kilka dobrych lat temu od lakierów do paznokci. Świetne kolorki, szeroki pędzelek,i no i niska cena to dla mnie same plusy. W tym roku kupiłam po raz pierwszy matowe pomadki. zobaczymy, jak się spiszą na dłuższa metę 🙂

  4. Bardzo lubię lakiery Golden Rose z różnych serii, a najbardziej miniaturki z serii wow,, a także szminki z woskiem pszczelim i tusze do rzęs. Jako jedna z niewielu marek ma tusze opakowane w folię ochronną. Dlatego kupuję tylko te. Jednak są też one dużo lepsze od drogeryjnych, które stosowałam i mają przystępną cenę. Lakiery występują w wielu ładnych odcieniach, a odżywka black diamond to moja ulubiona.


Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.