Największe HITY KOSMETYCZNE Internetu! – rozmowa z Drogerią Vica

Największe HITY KOSMETYCZNE Internetu! – rozmowa z Drogerią Vica

W związku z Plebiscytem Moja Ulubiona Drogeria, który stworzyliśmy na łamach portalu TrustedCosmetics.pl, postanowiliśmy zaprosić Drogerie do wywiadu, aby troszkę opowiedziały o sobie. Poznajcie zatem Drogerie i Perfumerie, które chciały z nami rozmawiać oraz dać się nam się bliżej poznać! Zapraszamy na rozmowę z Drogerią Vica.

 

Renata Zielezińska: Jak to się stało, że powstała Drogeria Vica?

Drogeria Vica: W branży kosmetyczno-chemicznej działamy od 1993 roku, w pewnym momencie zauważyliśmy lukę w tym segmencie rynku. Odpowiadając na zapotrzebowanie klientów, postanowiliśmy otworzyć Drogerię pod nazwą Vica.

 

Renata Zielezińska: Od czego Państwo zaczynali, to znaczy co sprzedawaliście na początku działalności?

Drogeria Vica: Zaczynaliśmy od standardowych kosmetyków oraz chemii gospodarczej. Jednak ciągle słuchamy naszych klientów i staramy się dostosować asortyment to ich oczekiwań. Stale poszerzamy ofertę kosmetyków. Pragniemy, by kobiety odwiedzające Drogerie Vica czuły się wyjątkowo i spełniały marzenia o idealnym wyglądzie.

 

Renata Zielezińska: A jak jest aktualnie z asortymentem, czy Drogeria Vica ma inną ofertę produktową niż inne drogerie w naszym kraju?

Drogeria Vica: Obecny asortyment diametralnie różni się od tego z początku naszej działalności. Obecnie nasza oferta zawiera głównie kosmetyki kolorowe oraz kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji ciała, włosów i paznokci.
Wyróżnia nas asortyment inny niż w marketach drogeryjnych. Oprócz najlepszych znanych marek posiadamy w ofercie największe hity kosmetyczne Internetu jak np.: Holika Holika, Hakuro, Ardell, Pilaten, a także kosmetyki włoskie, kosmetyki hiszpańskie, kosmetyki koreańskie, kosmetyki francuskie i wiele innych. Naszym priorytetem jest dobór kosmetyków charakteryzujących się wysoką jakością, by spełniać oczekiwania naszych klientów.

 

 

Renata Zielezińska: Może macie jakieś marki własne? Jeśli tak proszę je krótko zaprezentować. Czy są wśród nich takie, które preparaty już zyskały zaufanie klientek?

Drogeria Vica: Mamy kilka marek dedykowanych, które nas wyróżniają i gwarantują wysoką jakość produktu. Są to hiszpańskie kosmetyki marki Instituto Espanol – cała gama z preparatów pielęgnacyjnych z aloesem, świetnej jakości lakiery marki Poezja, linie zapachowe prosto z Francji. W swojej ofercie posiadamy także włoskie kosmetyki wypełnione ekstraktami z goji marki Derma Plus, które kuszą niezwykłym zapachem oraz luksusowe kosmetyki z ekstraktem z imbiru g-synergie. Dwie ostatnie marki to kosmetyki wprowadzone do sprzedaży niedawno, które klienci już pokochali ze względu na ich niezwykłe receptury, składniki kosmetyczne oraz wyjątkowe działanie pielęgnacyjne.

 

Renata Zielezińska: Czym Drogeria Vica wyróżnia się na tle konkurencji?

Drogeria Vica: Wyróżniamy się kompetentnym personelem, który potrafi doradzić i dobrać produkt do potrzeb klienta. W Drogeriach Vica znajdują się strefy kosmetyczne i hybrydowe, gdzie wykonujemy usługi makijażowe i manicure hybrydowy. Oferujemy również indywidualne porady na temat doboru idealnego kosmetyku. Jako Drogerie Vica staramy się stać ekspertami w dziedzinie pielęgnacji ciała, włosów, i paznokci i w tej przestrzeni oferujemy najlepsze produkty w przyjaznych dla klienta cenach.

 

Renata Zielezińska: Odwiedzając drogerie stacjonarne, zauważyłam, że w wielu z nich coraz więcej miejsca zajmuje dział "zdrowa żywność", czy w Drogerii Vica także istnieje taki dział?

Drogeria Vica: Jesteśmy Drogerią nie marketem drogeryjnym. Skupiamy się na potrzebach klienta w dziedzinie kosmetyków i w tym polu chcemy zapewnić szeroki wybór oraz możliwie najlepszy asortyment.

 

Renata Zielezińska: Aktualnie coraz bardziej popularne stają się kosmetyki naturalne, organiczne i wegańskie, czy posiadacie takie w swojej ofercie?

Drogeria Vica: Ten dział skutecznie poszerzamy i oczywiście takie kosmetyki znajdują się w naszej coraz bogatszej ofercie. Są to np. Be Organic, Babcia Agafia, Nacomi i wiele innych. Niebawem zaoferujemy klientkom kosmetyki kolorowe w wersji ECO.

 

Renata Zielezińska: W jaki sposób docierają Państwo do klientów?

Drogeria Vica: Niezwykle istotny jest dla nas kontakt z klientami, dlatego też staramy się być tam, gdzie nasi klienci, również online. W związku z tym mamy swoje media społecznościowe na portalu Facebook czy Instagram, poza tym prowadzimy sklep internetowy, gdzie można zakupić cudowności z naszej oferty oraz firmowy blog — miejsce, w którym dzielimy się informacjami o naszych nowościach i nie tylko. Chętnie podejmujemy współpracę z Blogerkami. Organizujemy dodatkowe akcje bezpośrednie, które odbywają się indywidualnie na sklepach i są zwykle tematyczne, czyli dedykowane jednej firmie.

 

 

Renata Zielezińska: Czy oprócz zdobywania nowych klientów, zależy Wam na tym, aby zebrać stałe grono powracających klientów? Jakie działania podejmujecie, w tym celu?

Drogeria Vica: Tak, oczywiście to skłoniło nas do uruchomienia Karty Vica Klub, która klubowiczom oferuje niższe ceny, gratisy do zakupów, a także tzw. Skarbonkę, na której klientki zbierają swoje pieniądze, by potem wykorzystać je na miłe zakupy.

 

Renata Zielezińska: W jaki sposób zachęcacie klientów, by odwiedzali Drogerię Vica?

Drogeria Vica: Poprzez media społecznościowe, poprzez Karty Vica Klub, prowadzenie firmowego bloga. Ponadto naszym atutem są także regularne mega promocje i zachęcające witryny sklepowe oraz współprace z niesamowitymi blogerkami.

 

Zagłosuj na Drogerię Vica i wygraj nagrodę!

Oddaj głos na Drogerię Vica w Plebiscycie Moja Ulubiona Drogeria! Na Wasze głosy czekamy oraz wypowiedzi, które nagrodzimy zestawami kosmetyków.

 

Renata Zielezińska: Bardzo dziękuję za rozmowę i poświęcony czas oraz za to, że dali się nam Państwo poznać. To pokazuje, że są Państwo Drogerią Przyjazną Klientom.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezinska
Redaktor kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, copywritera, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Wyprzedaże w Kiko Milano! Wyprzedaże w Kiko Milano – na co warto się skusić?

Wyprzedaże w Kiko Milano – na co warto się skusić?

Kiko Milano to firma, która w rodzinnych Włoszech istnieje już od dokładnie 20 lat (jak sama nazwa wskazuje, pierwszy sklep został otwarty w Mediolanie), od kilku lat obecna jest również…

Więcej
Zadbaj o odpowiednią kondycję Twoich stóp! Sucha skóra stóp

Sucha skóra stóp

Sucha skóra stóp jest dosyć często występującym problemem. Dlaczego skóra stóp ma tendencję do wysychania? Po pierwsze dlatego, że na stopach opiera się ciężar całego ciała, a ciśnienie, jakie jest…

Więcej

10 komentarzy na temat “Największe HITY KOSMETYCZNE Internetu! – rozmowa z Drogerią Vica

  1. Niestety w mieście, gdzie mieszkam Drogerii Vica nie ma. Szkoda, bo to zawsze byłoby fajne miejsce, aby porozmawiać z pasjonatami i wykwalifikowaną kadrą.


Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.