Luksusowe i niszowe marki perfum oraz kosmetyków — wywiad z Perfumerią Quality Missala

Luksusowe i niszowe marki perfum oraz kosmetyków — wywiad z Perfumerią Quality Missala

W związku z organizowanym przez nas Plebiscytem Moja Ulubiona Perfumeria, który stworzyliśmy na łamach portalu TrustedCosmetics.pl, postanowiliśmy zaprosić Perfumerie do wywiadu, aby troszkę opowiedziały o sobie. Poznajcie zatem Drogerie i Perfumerie, które chciały z nami rozmawiać oraz dać się nam się bliżej poznać! Zapraszamy na rozmowę z Michałem Missala — współwłaścicielem Perfumerii Quality Missala.

 

Renata Zielezińska: Jak to się stało, że powstała Perfumeria Quality Missala?

Perfumeria Quality Missala: Moja mama, Stanisława Missala założyła Perfumerię Quality w 1991 roku, niedługo po zmianie ustrojowej w naszym kraju. Jako pierwszy rozpoczął działalność niewielki butik na Bemowie w miejscu, gdzie obecnie znajduje się Dom Perfum Quality Missala i biuro firmy. Już w roku 1995 otwarty został salon w hotelu Marriott, ówcześnie najbardziej prestiżowej lokalizacji w Warszawie. Aktualnie Perfumeria Quality to trzy lokalizacje w Warszawie (hotel Marriott, Dom Mody Klif i Dom Perfum na Bemowie) oraz salony we Wrocławiu, Poznaniu, Toruniu i Opolu.

 

Renata Zielezińska: Od czego Państwo zaczynali, to znaczy co sprzedawaliście na początku działalności?

Perfumeria Quality Missala: Na początku działalności w Perfumerii Quality oferowaliśmy zapachy i kosmetyki marek stanowiących w owych czasach synonim luksusu: Chanel, Dior, Guerlain. Jednak już wówczas w perfumerii zobaczyć można było np. perfumy Creeda, najstarszego domu perfum na świecie. Od roku 2004, gdy jako młodsze pokolenie rodziny włączyliśmy się wraz z bratem i naszymi żonami w prowadzenie firmy, Perfumeria Quality sukcesywnie wprowadzała na półki zapachy i pielęgnację marek luksusowych i niszowych.

 

Renata Zielezińska: A jak jest aktualnie z asortymentem, czy Perfumeria Quality Missala ma inną ofertę produktową niż inne perfumerie w naszym kraju?

Perfumeria Quality Missala: Perfumeria Quality to nie tylko jedna z najstarszych, ale także najlepsza perfumeria luksusowa w Polsce, z najszerszą i najbardziej różnorodną ofertą wyjątkowych perfum i perparatów do skutecznej pielęgnacji. Niewiele perfumerii na świecie może poszczycić się takim portfolio. Znajduje się w nim ponad 70 marek ekskluzywnych i niszowych, z których wiele, np. Clive Christian, Kilian, Maison Francis Kurkdjian, Memo, Nabucco, Parfums MDCI, Puredistance czy Roja Parfums dostępnych jest wyłącznie w salonach Quality.

 

 

Renata Zielezińska: Może macie jakieś marki własne? Jeśli tak proszę je krótko zaprezentować. Czy są wśród nich takie, które preparaty już zyskały zaufanie klientek?

Perfumeria Quality Missala: Sześć lat temu, czyli z okazji 20-lecia Perfumerii Quality stworzyliśmy pod marką Missala własne perfumy: zapach Qessence. Bogate perfumy tworzyliśmy wraz z jednym z najlepszych francuskich perfumiarzy, Jeanem-Claudem Astierem w Grasse, stolicy europejskiego perfumiarstwa. Powstały z ponad 130 najszlachetniejszych, najrzadszych i najlepszych składników naturalnych, m.in. róży, jaśminu, irysa, kadzidła, oudu, szafranu, cedru, sandałowca, paczuli, ale także kojarzącego się z Polską tataraku i są zapachem bogatym, bardzo eleganckim i wyzwalający wyłącznie pozytywne emocje.

 

Renata Zielezińska: Czym Perfumeria Quality Missala wyróżnia się na tle konkurencji?

Perfumeria Quality Missala: Moim zdaniem o wyjątkowości Perfumerii Quality decydują przede wszystkim dwa czynniki: bogata i ekskluzywna oferta oraz nasze podejście do klienta. Każdą osobę, która wchodzi do perfumerii, traktujemy jak przyjaciela, którego witamy z uśmiechem i poświęcamy mu maksimum uwagi. Uczymy klientów, że wybór właściwego zapachu czy kosmetyków do pielęgnacji wymaga skupienia, uwagi i czasu, dlatego w Perfumeriach Quality nie ma miejsca na pośpiech. Wręcz przeciwnie, zachęcamy do spokojnego testowania zapachów, do komfortowego namysłu. Klientów, którzy potrzebują więcej czasu na podjęcie decyzji, częstujemy kawą i ciasteczkami, które przygotowuje Stanisława. Osobom zainteresowanym pielęgnacją oferujemy profesjonalne badania cery i dopiero na ich postawie układamy optymalny, indywidualny program pielęgnacyjny.

Dzielimy się także naszą wiedzą, organizując dla klientów i szeroko pojętych miłośników perfum warsztaty zapachowe oraz warsztaty z komponowania perfum. W ich trakcie uczestnicy sami tworzą własne perfumy, to niezapomniane przeżycie! Kilka razy do roku zapraszamy również naszych klientów na spotkania i warsztaty ze znanymi perfumiarzami. Odwiedzili nas już m.in. Francis Kurkdjian, Kilian Hennessy, Victoria Christian, Erwin Creed, Sergio Momo, Olivier Durbano czy Jean-Maurice Rancé.

 

 

Renata Zielezińska: Czy możemy dowiedzieć się więcej o właścicielach i pomysłodawcach Perfumerii Quality Missala?

Perfumeria Quality Missala: Perfumerię Quality stworzyła moja mama, Stanisława Missala, miłośniczka perfum, sztuki i szeroko pojętego piękna. Po ukończeniu informatyki na Uniwersytecie Warszawskim mama pracowała w Komisji Planowania przy Radzie Ministrów, skąd została zwolniona, gdy odmówiła podpisania tzw. lojalki. To przyspieszyło decyzję o założeniu własnej firmy. Początkowo prowadziła ją sama, wspomagana przez mojego tatę, Marka Missalę, z wykształcenia również informatyka. Od roku 2004 firma jest prawdziwie rodzinna, ponieważ do rodziców dołączył mój brat Mateusz i ja oraz nasze żony, Joanna i Agnieszka. Jesteśmy sześcioma różnymi osobowościami, dlatego nasza współpraca bywa naprawdę ekscytująca. Wielokrotnie mamy odmienne zdania, jednak koniec końców zawsze znajdujemy kompromis. W ramach firmy Mateusz i Joanna zajmują się kwestiami handlowymi i finansami, natomiast ja i Agnieszka komunikacją i marketingiem. Doskonale się uzupełniamy i naprawdę lubimy ze sobą pracować.

 

 

Renata Zielezińska: Aktualnie coraz bardziej popularne stają się kosmetyki naturalne, organiczne i wegańskie, czy posiadacie takie w swojej ofercie?

Perfumeria Quality Missala: Tak i mam wrażenie, że pod tym względem wyprzedziliśmy trendy, np. oferując od kilku już lat perfumy stuprocentowo organicznej marki Honoré des Prés. W naszej ofercie znajdują się także bezkonkurencyjne naturalne mydła i olejki do twarzy czy włosów marki Gamila Secret. W ich składzie znajdziemy wyłącznie naturalne, tłoczone na zimno oleje i olejki, m.in. z oliwek, awokado czy pestek winogron oraz ekstrakty roślinne, z których 7 stanowi tytułowy sekret marki.

 

 

Renata Zielezińska: W jaki sposób docierają Państwo do klientów?

Perfumeria Quality Missala: Idąc z duchem czasu, jesteśmy aktywni w mediach społecznościowych. Codziennie aktualizujemy profil Perfumerii Quality na Facebooku, prowadzimy również własny kanał na YouTube oraz na Instagramie. Kilka lat temu, jako pierwsza firma kosmetyczna w Polsce, rozpoczęliśmy prowadzenie naszego autorskiego bloga. Od kilkunastu lat rokrocznie wydajemy także album o perfumach First in Luxury, w którym prezentujemy marki z naszej oferty, zamieszczamy wywiady z perfumiarzami i fotorelacje z wydarzeń, które miały miejsce w Perfumerii Quality w danym roku.

Wspomniałem już o warsztatach zapachowych, organizujemy również warsztaty pielęgnacyjne, w czasie których m.in. uczymy prawidłowego oczyszczania skóry, badamy skórę jedynym w Polsce profesjonalnym urządzeniem marki Menard i układamy indywidualne programy pielęgnacyjne. Cyklicznie wysyłamy newslettery, w których na bieżąco prezentujemy nowości z naszej oferty. Dużą rolę przykładamy także do współpracy PR z mediami.

 

Renata Zielezińska: Czy oprócz zdobywania nowych klientów, zależy Wam na tym, aby zebrać stałe grono powracających klientów? Jakie działania podejmujecie, aby klient Wam zaufał?

Perfumeria Quality Missala: Naturalnie, bardzo dbamy o klientów, którzy nam zaufali, ich lojalność jest jednym z naszych priorytetów. To do nich w pierwszej kolejności kierujemy zaproszenia na spotkania z goszczącymi w Perfumerii Quality perfumiarzami, organizujemy ciekawe promocje czy dołączamy atrakcyjne upominki przy zakupach. Do nich również kierujemy newslettery z nowościami, a także zapraszamy imiennie na indywidualne stylizacje zapachowe i pielęgnacyjne czy makijaże.

 

Renata Zielezińska: W jaki sposób zachęcacie klientów, by odwiedzali Perfumerię Quality Missala?

Perfumeria Quality Missala: Stale ich zaskakując doskonałymi nowościami, a jednocześnie dając im poczucie, że w ofercie Perfumerii Quality zawsze znajdą to, czego szukają: luksus niepowtarzalności.

 

 

Zagłosuj na Perfumerię Quality Missala i wygraj nagrodę!

Oddaj głos na Perfumerię Quality Missala w Plebiscycie Moja Ulubiona Perfumeria! Czekamy na Wasze głosy oraz wypowiedzi, które nagrodzimy zestawami kosmetyków.

 

Renata Zielezińska: Bardzo dziękuję za rozmowę i poświęcony czas oraz za to, że dali się nam Państwo poznać. To pokazuje, że są Państwo Perfumerią Przyjazną Klientom.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezinska
Redaktor kosmetyczna, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, copywritera, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Jak zostać Ambasadorką TrustedCosmetics.pl Zostań Ambasadorką TrustedCosmetics.pl?

Zostań Ambasadorką TrustedCosmetics.pl?

Jesteś pasjonatką pielęgnacji? Uwielbiasz prześwietlać składy kosmetyków drogeryjnych i niszowych? Zapraszamy w inspirującą podróż po świecie kosmetyków — dziel się z nami swoją wiedzą i pomóż nam w edukacji świadomego…

Więcej
Dlaczego warto wybierać organiczne produkty do higieny intymnej? Wybieraj organiczne produkty do higieny intymnej marki Kaya!

Wybieraj organiczne produkty do higieny intymnej marki Kaya!

Czy kiedykolwiek zadałaś sobie pytanie, z czego składają się tampony? Dbasz o to, co jesz, starannie dobierasz kosmetyki, którymi się smarujesz, jednak to właśnie tampony są produktem, który trafia bezpośrednio…

Więcej

4 komentarze na temat “Luksusowe i niszowe marki perfum oraz kosmetyków — wywiad z Perfumerią Quality Missala

  1. Bywam czasem w perfumeriach Quality Missala i miałam również przyjemność poznać członków rodziny Missala na promocji perfum Warszawa w Hotelu Marriott. Również Panią Stanisławę. Faktycznie ta perfumeria (a właściwie mała sieć) ma wyjątkowy klimat. Czuć tu pasję, czuć specjalny stosunek do zapachów i wyjątkowej pielęgnacji. Marki, które pozostają w ofercie perfumerii są drogie lub bardzo drogie, a więc klientela nie jest duża – nie każdy może sobie pozwolić na perfumy po 800,00 czy 1500,00 PLN albo na kremy powyżej 500,00. Dla amatorów wyjątkowych produktów to dobre miejsce, choć wiele perfum z oferty perfumerii można kupić na rynku o wiele taniej.


Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.