Firmowy blog kosmetyczny sposobem wymiany poglądów z klientami – poprowadzimy go dla Ciebie!

Firmowy blog kosmetyczny sposobem wymiany poglądów z klientami – poprowadzimy go dla Ciebie!

Nie traktuj bloga jedynie jako afisz reklamowy, bo nie tędy droga. Jeśli chcesz mieć dużą rzeszę zaufanych i często powracających, aktywnych czytelników dziel się swoim doświadczeniem, wiedzą i odkryj świat Twojej kosmetycznej firmy przed innymi.

 

 

Blogowanie i dzielenie się rzetelnymi publikacjami sprawia, że zyskujesz zaufanie klientów

Działania marketingowe bloga pomogą Ci w promocji strony firmowej lub e-sklepu z produktami do pielęgnacji i makijażu. Dlatego, że wyszukiwarki lubią często aktualizowane i rozwijające się strony.
Jednak w tym celu trzeba systematycznie pisać i publikować treści. Niedopuszczalne jest robienie sobie półrocznej przerwy w prowadzeniu bloga.

Blog to nie tylko wypowiadanie się – jest on sposobem konwersacji i wymiany myśli z klientami. Może i powinien być też rodzajem swobodnego i fascynującego dialogu producenta kosmetyków, właściciela sklepu z produktami do pielęgnacji i makijażu czy managera salonu piękności z zainteresowanymi.

 

 

copywriting_kosmetyczny

 

Blog firmowy jest bardzo silnym środkiem przekazu, który mogą Państwo wykorzystać w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami. Prowadzenie bloga firmowego to doskonała i niezastąpiona metoda promocji firmy, która dodatkowo buduje świadomość marki wśród nowych oraz przede wszystkim wśród obecnych klientów.

 

Mamy doświadczenie! Blog prowadzony przez jedną z naszych redakcyjnych koleżanek został Blogiem Roku 2014.

 

Korzyści z prowadzenia firmowego bloga:

  • kreowanie wizerunku eksperta,
  • budowanie i kreowanie świadomości marki,
  • możliwość prezentacji produktu,
  • zwiększona sprzedaż,
  • budowanie relacji z klientami – publikując ciekawe artykuły, sprawiamy, że zainteresowani klienci będą coraz częściej odwiedzać bloga, a dzięki temu poczują więź z marką,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy – dodawanie treści związanych z życiem codziennym firmy, dzielenie się sukcesami ociepla wizerunek,
  • komunikacje z potencjalnymi klientami przez system prostych komentarzy,
  • skuteczne publikowanie informacji dla mediów,
  • pomoc w budowaniu lojalności klientów,
  • naturalne pozycjonowanie w wyszukiwarkach na niszowe wyrażenia.

 

Często nie ma w firmie czasu na zajmowanie się blogiem. Ciężko też znaleźć do tego odpowiednią osobę. Tutaj z pomocą przychodzi nasza redakcja, którą pasjonują kosmetyki i pisanie.

 

 Oferujemy:

  • 3-5 wpisów miesięcznie (po indywidualnych rozmowach możemy zwiększyć ilość),
  • 4-10 wpisów do katalogów stron (pozycjonowanie),
  • testy produktów i przedstawianie ich wyników na blogu,
  • publikację informacji z wydarzeń i sukcesów firmy,
  • dodatkowe konkursy oraz prośby o wypowiedzi klientek, które sprawią, że klientki będą bardziej związane z firmą,
  • odpowiadamy na zapytania czytelników bloga.

 

wyjatkowy_blog_firmowy

 

"Blog jest wyjątkowym medium. Za jego pomocą można prowadzić komunikację z odbiorcą używając języka mniej formalnego niż na stronie internetowej, oraz skupić spore grono klientów zainteresowanych produktem bądź usługą. Również Twoja firma może i powinna wykorzystać ten nośnik w działaniach PR i marketingowych. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, jak prowadzić bloga w branży urodowej." – pisze nasza Redaktor Prowadząca w lekcji dotyczącej prowadzenia blogów dla Akademii Versum. Przeczytaj cały artykuł: Prowadzenie firmowego bloga w branży hair, beauty i spa. Dlaczego warto i od czego zacząć?

 

Sprawdź ofertę: Prowadzenie bloga kosmetycznego – usługa.
lub skontaktuj się z nami mailowo: trustedcosmetics@gmail.com

 

artykul_stopka_trusted_cosmetics

The following two tabs change content below.
Nasza redakcja to społeczność ludzi dbających o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Prezentujemy godne polecenia produkty i usługi oraz dzielimy się wiedzą dotyczącą sprawdzonych sposobów, które pomagają zachować zdrowie i urodę. Interesuje nas tematyka perfum, makijażu czy medycyny estetycznej. Uwielbiamy czytać książki, których recenzje publikujemy w rubryce Beauty Czytelnia oraz recenzować i informować o nowościach kosmetycznych.

Powiązane artykuły

Co kryje w sobie emulsja do twarzy marki Decleor? Decleor ylang-ylang, czyli jak radzić sobie ze skórą tłustą?

Decleor ylang-ylang, czyli jak radzić sobie ze skórą tłustą?

Skóra tłusta to głównie problem młodych dziewcząt w okresie dojrzewania. Przez dermatologów uznawany jest za stan przejściowy, który mija z wiekiem, jednak nie jest to reguła i może się on…

Więcej
Suplement diety pomoże zapomnieć o zmarszczkach Kolagen – zdrowie i piękno od wewnątrz

Kolagen – zdrowie i piękno od wewnątrz

Każdego dnia nasza skóra narażona jest na szkodliwe działanie wielu czynników. Na szczęście jest sposób na to, by skutecznie się przed nimi obronić — to Kolagen Norweski!   Zmarszczki sprawiają,…

Więcej

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.