Firmowy blog kosmetyczny sposobem wymiany poglądów z klientami – poprowadzimy go dla Ciebie!

Firmowy blog kosmetyczny sposobem wymiany poglądów z klientami – poprowadzimy go dla Ciebie!

Nie traktuj bloga jedynie jako afisz reklamowy, bo nie tędy droga. Jeśli chcesz mieć dużą rzeszę zaufanych i często powracających, aktywnych czytelników dziel się swoim doświadczeniem, wiedzą i odkryj świat Twojej kosmetycznej firmy przed innymi.

 

 

Blogowanie i dzielenie się rzetelnymi publikacjami sprawia, że zyskujesz zaufanie klientów

Działania marketingowe bloga pomogą Ci w promocji strony firmowej lub e-sklepu z produktami do pielęgnacji i makijażu. Dlatego, że wyszukiwarki lubią często aktualizowane i rozwijające się strony.
Jednak w tym celu trzeba systematycznie pisać i publikować treści. Niedopuszczalne jest robienie sobie półrocznej przerwy w prowadzeniu bloga.

Blog to nie tylko wypowiadanie się – jest on sposobem konwersacji i wymiany myśli z klientami. Może i powinien być też rodzajem swobodnego i fascynującego dialogu producenta kosmetyków, właściciela sklepu z produktami do pielęgnacji i makijażu czy managera salonu piękności z zainteresowanymi.

 

 

copywriting_kosmetyczny

 

Blog firmowy jest bardzo silnym środkiem przekazu, który mogą Państwo wykorzystać w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami. Prowadzenie bloga firmowego to doskonała i niezastąpiona metoda promocji firmy, która dodatkowo buduje świadomość marki wśród nowych oraz przede wszystkim wśród obecnych klientów.

 

Mamy doświadczenie! Blog prowadzony przez jedną z naszych redakcyjnych koleżanek – Renatę Zielezińską został Blogiem Roku 2014 – wyłonionym przez portal AlterBusiness. Szczegóły: http://alterbusiness.info/blogi-roku-2014-podsumowanie-rankingow-popularnosci-portalu-alterbusiness-info/.

 

Korzyści z prowadzenia firmowego bloga:

  • kreowanie wizerunku eksperta,
  • budowanie i kreowanie świadomości marki,
  • możliwość prezentacji produktu,
  • zwiększona sprzedaż,
  • budowanie relacji z klientami – publikując ciekawe artykuły, sprawiamy, że zainteresowani klienci będą coraz częściej odwiedzać bloga, a dzięki temu poczują więź z marką,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy – dodawanie treści związanych z życiem codziennym firmy, dzielenie się sukcesami ociepla wizerunek,
  • komunikacje z potencjalnymi klientami przez system prostych komentarzy,
  • skuteczne publikowanie informacji dla mediów,
  • pomoc w budowaniu lojalności klientów,
  • naturalne pozycjonowanie w wyszukiwarkach na niszowe wyrażenia.

 

Czy Tobie również brakuje czasu, by rzetelnie zajmować się prowadzeniem bloga w Twojej firmie? Czy równie ciężko znaleźć Ci osobę z pasją, która należycie by się nim zajmowała? Tutaj z pomocą przychodzi nasza redakcja, którą od zawsze pasjonuje branża beauty, kosmetyki i copywriting.

 

 Oferujemy:

  • 3-5 wpisów miesięcznie (po indywidualnych rozmowach możemy zwiększyć ilość),
  • 4-10 wpisów do katalogów stron (pozycjonowanie),
  • testy produktów i przedstawianie ich wyników na blogu,
  • publikację informacji z wydarzeń i sukcesów firmy,
  • dodatkowe konkursy oraz prośby o wypowiedzi klientek, które sprawią, że klientki będą bardziej związane z firmą,
  • odpowiadamy na zapytania czytelników bloga.

 

wyjatkowy_blog_firmowy

 

"Blog jest wyjątkowym medium. Za jego pomocą można prowadzić komunikację z odbiorcą używając języka mniej formalnego niż na stronie internetowej, oraz skupić spore grono klientów zainteresowanych produktem bądź usługą. Również Twoja firma może i powinna wykorzystać ten nośnik w działaniach PR i marketingowych. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, jak prowadzić bloga w branży urodowej." – pisze nasza Redaktor Prowadząca w lekcji dotyczącej prowadzenia blogów dla Akademii Versum. Przeczytaj cały artykuł: Prowadzenie firmowego bloga w branży hair, beauty i spa. Dlaczego warto i od czego zacząć?

 

Sprawdź ofertę: Prowadzenie bloga kosmetycznego – usługa.
lub skontaktuj się z nami mailowo: trustedcosmetics@gmail.com

 

artykul_stopka_trusted_cosmetics

The following two tabs change content below.
Nasza redakcja to społeczność ludzi dbających o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Prezentujemy godne polecenia produkty i usługi oraz dzielimy się wiedzą dotyczącą sprawdzonych sposobów, które pomagają zachować zdrowie i urodę. Interesuje nas tematyka perfum, makijażu czy medycyny estetycznej. Uwielbiamy czytać książki, których recenzje publikujemy w rubryce Beauty Czytelnia oraz recenzować i informować o nowościach kosmetycznych.

Powiązane artykuły

Jak zostać Ambasadorką TrustedCosmetics.pl Zostań Ambasadorką TrustedCosmetics.pl?

Zostań Ambasadorką TrustedCosmetics.pl?

Jesteś pasjonatką pielęgnacji? Uwielbiasz prześwietlać składy kosmetyków drogeryjnych i niszowych? Zapraszamy w inspirującą podróż po świecie kosmetyków — dziel się z nami swoją wiedzą i pomóż nam w edukacji świadomego…

Więcej
Dlaczego warto wybierać organiczne produkty do higieny intymnej? Wybieraj organiczne produkty do higieny intymnej marki Kaya!

Wybieraj organiczne produkty do higieny intymnej marki Kaya!

Czy kiedykolwiek zadałaś sobie pytanie, z czego składają się tampony? Dbasz o to, co jesz, starannie dobierasz kosmetyki, którymi się smarujesz, jednak to właśnie tampony są produktem, który trafia bezpośrednio…

Więcej

Jeden komentarz na temat “Firmowy blog kosmetyczny sposobem wymiany poglądów z klientami – poprowadzimy go dla Ciebie!


Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.