17 Tytułów Drogeria Przyjazna Klientom — zdaniem naszej Redakcji

17 Tytułów Drogeria Przyjazna Klientom — zdaniem naszej Redakcji

Miałam ogromną nadzieję, że każda drogeria, perfumeria i mydlarnia są otwarte na klientów i im przyjazne. Myślałam, każdy z powyżej wymienionych sklepów z prawdziwą radością nawiązuje dialog z klientami i chętnie z nimi rozmawia. A tu okazuje się, że niekoniecznie!

 

Miałam taką wizję, aby przeprowadzić wywiady i zaprezentować Czytelnikom portalu TrustedCosmetics.pl każdą z Drogerii, Perfumerii, Mydlarni oraz marek kosmetycznych, które mają swoje stoiska sprzedażowe w centrach handlowych.

Jednak nie każda z nich miała ochotę dać się bliżej poznać naszym Czytelnikom. Nie pomogły wielokrotne prośby, przypomnienia. Niektórzy po prostu po jakimś czasie odpowiadali, że właścicielom drogerii na tym nie zależy, dlatego nie udzielą nam wywiadu. Inni zaś zwodzili, podając ciągle inne daty przesłania odpowiedzi i tłumaczyli się nadmiarem zdjęć do wykonania. Była też grupa takich drogerii i perfumerii, które zignorowały nasze prośby i wcale się do niej nie ustosunkowały.

Szkoda, bo z punktu widzenia potencjalnego klienta takiej drogerii lub perfumerii (a jako pasjonatka, której misją jest odkrywanie nowych oraz wyjątkowych kosmetyków) również jestem ich klientkom — jestem zawiedziona taką postawą.

Mój zamysł był prosty. Nie chciałam nikogo wyróżniać, dlatego wspólnie w redakcji zadecydowaliśmy, że każdej drogerii i perfumerii zadamy te same pytania, by je poznać, dowiedzieć się o nich więcej. Tym bardziej było mi przykro, kiedy obserwowałam i słyszałam powyżej opisane działania.

W związku z tym, po burzliwych rozmowach redakcyjnych, wpadliśmy na genialny pomysł, aby drogeriom, perfumeriom, mydlarniom i markom kosmetycznym, które poświęciły czas na przygotowanie odpowiedzi i zdjęć, a także dali poznać się nam oraz Czytelnikom portalu przyznać zaszczytne i prestiżowe Tytuły Drogeria/Perfumeria/ Mydlarnia/ Marka Kosmetyczna Przyjazna Klientom.

Całym sercem dziękujemy za udzielone nam wywiady. Zdajemy sobie sprawę, że zadane przez nas pytania, czasem wymagały większego zaangażowania czy rozmowy z właścicielami, którzy pewnie na co dzień są mniej dostępni. Każda z odpowiedzi była dla nas niezwykle interesująca, niektóre były bardzo szczegółowe, precyzyjnie wyjaśniały wiele kwestii oraz wiele wyjaśniały. Niniejszym pragnę nadać zaszczytne tytuły.

 

 

Tytułem Drogeria Przyjazna Klientom wyróżniamy:

Tytułem Perfumeria Przyjazna Klientom wyróżniamy:

Tytułem Mydlarnia Przyjazna Klientom wyróżniamy:

Tytułem Marka Kosmetyczna Przyjazna Klientom wyróżniamy:

 

Gratulujemy i dziękujemy za Waszą otwartość na klientów, za chęć dialogu z nimi. Osobiście uważam, że to, co nam pokazaliście, udzielając wywiadu, dowodzi, że jesteście na najlepszej drodze — drodze dialogu z klientami! Tak trzymać!

 

Na tę okazję przygotowaliśmy wyjątkowe odznaczenia, które prześlemy do Was drogą mailową. Godło to możecie Państwo śmiało wykorzystywać komunikacji marketingowej, zarówno na stronach internetowych, ulotkach, plakatach, mediach społecznościowych itp.

 

 

Bardzo dziękuję za udział w naszym projekcie. W przyszłym roku podejmiemy kolejną próbę badania rynku, by znaleźć i poznać następne Drogerie, Perfumerie i Mydlarnie Przyjazne Klientom.

The following two tabs change content below.
Renata Zielezinska
Redaktor kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, copywritera, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek. Autorka wielu tekstów o urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, medycynie estetycznej i żywności. Z branżą urodową związana od 2007 roku, Ekspert Akademii Versum, doradza wielu firmom z branży beauty. Uwielbia zdobywać i doskonalić wiedzę, chętnie bierze udział szkoleniach, sympozjach i konferencjach, które wzbogacają ją w nowe wiadomości oraz są doskonałą okazją do nawiązywania nowych kontaktów.

Powiązane artykuły

Kody rabatowe na zakupy w Black Friday 2017 Jakie kosmetyki warto kupić w czasie Black Friday 2017?

Jakie kosmetyki warto kupić w czasie Black Friday 2017?

Coraz częściej słyszy się sformułowanie "Black Friday" – w telewizji, w radiu czy Internecie otaczają nas reklamy Czarnego Piątku. Czasami jest to wielkie odliczanie, innym razem obietnica super okazji. Jednak…

Więcej
Czekamy na Wasze głosy! Firmowy Blog Urodowy 2017 – czekamy na Wasze głosy!

Firmowy Blog Urodowy 2017 – czekamy na Wasze głosy!

Umiejętne prowadzenie firmowego bloga również w branży urodowej jest wyjątkową formą kontaktu z klientem. To świetna forma budowania świadomości marki, to miejsce w sieci, gdzie można odkryć przed czytelnikami tajniki…

Więcej

10 komentarzy na temat “17 Tytułów Drogeria Przyjazna Klientom — zdaniem naszej Redakcji

  1. Najpierw spojrzałam na wyniki, potem przeczytałam artykuł. Moja pierwsza myśl: tyle pominięto?. Potem się wczytałam w artykuł Dziwne, zwłaszcza,że tyle firm się zgodziło i mogliśmy poznać kilka fajnych drogerii. O których większość z nas nawet nie słyszalna. A mogliśmy poznać jeszcze kilka kolejnych. Na rynku jest taka wojna wśród drogerii, perfumerii i myślę, że każda okazja do zaprezentowania jest dobra. Ale jak sami nie chcą reklamy. To co mogę powiedzieć, ich strata…

    A tak w ogóle dobra robota. fajny pomysł z tym rankingiem 🙂

  2. Gratuluję. Jestem bardzo zaskoczona faktem braku czasu przez drogerie, perfumerie i mydlarmie, które cieszą się odziwo dobra opona. A z drugiej strony teraz wiem czym dla nich jest potencjalny klient 😕

  3. Słabo zachowały się drogerie, które nie chciały rozmawiać. Cóż nie wiedzą, co straciły. Cieszę się, że moje ulubione drogerie mnie nie zawiodły 🙂


Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, trustedcosmetics.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.